23 вер. 2024 р.  Київ

Henkel підтримує фінансову освіту серед дітей

Нове покоління фінансових експертів: як Henkel підтримує фінансову освіту серед дітей і молоді

Компанія Henkel, провідний світовий виробник знаних брендів побутової хімії та косметики, активно підтримує розвиток фінансової грамотності серед дітей і підлітків в Україні. У межах цієї ініціативи компанія провела захід для підвищення фінансової обізнаності серед молоді в Музеї грошей Національного банку України.

Учасники заходу відвідали Національний банк України, де ознайомилися з історією грошей, функціями центрального банку, а також мали змогу поринути у світ фінансів і грошового обігу під час інтерактивної екскурсії до Музею грошей. Учасників екскурсії розділили на три категорії — молодші відвідувачі, середнього та старшого віку. З огляду на вікові особливості були організовані різні групи, аби теми й активності були цікавими та корисними як для найменших, так і для найстарших учасників. Юні відвідувачі НБУ та його Музею грошей отримали необхідні знання та навички для управління власними фінансами, дізналися про захист паперових грошей, а також ознайомилися з унікальною нумізматичною колекцією НБУ.

«Надзвичайно важливо навчати дітей основам фінансів з раннього віку. Ці знання допоможуть їм краще орієнтуватися у світі грошей та ухвалювати обдумані й раціональні фінансові рішення, що сприятиме їхньому життєвому успіху і фінансовій незалежності у майбутньому», — прокоментував керівник  Музею грошей Денис Толочко.

Завершився захід фінансовою вікториною, яка допомогла перевірити та закріпити нові знання.

«Фінансова грамотність є однією з ключових навичок будь-якої людини у сучасному світі, тож її необхідно розвивати у дітей з раннього віку. Ми у «Хенкель» переконані, що ці знання стануть надійним фундаментом для створення успішного та стабільного майбутнього молоді. А такі заходи — це важливі кроки на шляху до стійкого розвитку нашої країни. Тож ми продовжимо працювати над такими ініціативами, які підвищують фінансову обізнаність дітей та підлітків», — прокоментувала корпоративний казначей «Хенкель» Україна Марія Артьомова, яка виступила ініціатором заходу та взяла активну участь у його організації та проведенні.

Henkel надає великого значення розвитку фінансової грамотності серед дітей і підлітків, адже це є важливим аспектом підготовки молоді до самостійного життя. Спільний з Національним банком захід продовжує цикл таких просвітницьких ініціатив «Хенкель», які проводяться з участю провідних міжнародних банківських установ, що працюють в Україні.

Пресреліз (141,41 KB)
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція