Як компанія, котра прагне працювати етично в усіх сферах своєї діяльності, наш імідж і репутація є невід'ємними від належної поведінки кожного співробітника. Від співробітників компанії «Хенкель» очікується повага до законів і стандартів, уникнення конфлікту інтересів, а також уважне ставлення до місцевих звичаїв, традицій і соціальної поведінки в різних країнах і культурах, де «Хенкель» здійснює свою діяльність. Компанія «Хенкель» не використовує «етичних ярликів». Неналежна поведінка ніколи не відповідає інтересам компанії «Хенкель», а порушення є неприпустимими. Комплаєнс є невід'ємною складовою бізнес-процесів компанії «Хенкель».
Загальну відповідальність за комплаєнс несе Правління компанії «Хенкель». Відділ комплаєнсу компанії «Хенкель» забезпечує дотримання законів і внутрішніх стандартів на глобальному рівні. Під керівництвом відповідального на глобальному рівні Генерального юрисконсульта та Головного Комплаєнс-офіцера компанія «Хенкель» створила організацію з питань комплаєнсу в масштабах всієї групи з центральним корпоративним офісом з питань комплаєнсу, а також місцевими та регіональними комплаєнс-офіцерами. Головного Комплаєнс-офіцера підтримує міждисциплінарний Комітет з питань комплаєнсу та ризиків, а також представники різних функціональних і бізнес-підрозділів компанії «Хенкель». Різні завдання й обов'язки чітко визначені.
Організація з комплаєнсу діє на трьох рівнях: «Запобігання», «Виявлення» та «Реагування». Вона забезпечує управління комплаєнс-діяльністю в масштабах всієї групи, координує навчальні курси, здійснює нагляд за виконанням внутрішніх і зовнішніх правил, а також підтримує розробку та впровадження внутрішніх стандартів, обов'язкових до виконання на глобальному рівні.
Питання комплаєнсу регулярно висвітлюються, обговорюються й узгоджуються з Правлінням, Аудиторським комітетом Наглядової ради, Комітетом акціонерів і багатьма іншими органами на корпоративному та місцевому рівнях.