Управління та комплаєнс

Компанія «Хенкель» суворо дотримується принципів корпоративного управління та корпоративного комплаєнсу як на місцевому, так і на глобальному рівнях. Відповідальні управлінські процеси, дотримання різноманітних законодавчих вимог і врахування культурних особливостей є наріжним каменем успіху на наших міжнародних ринках.

Як компанія, котра прагне працювати етично в усіх сферах своєї діяльності, наш імідж і репутація є невід'ємними від належної поведінки кожного співробітника. Від співробітників компанії «Хенкель» очікується повага до законів і стандартів, уникнення конфлікту інтересів, а також уважне ставлення до місцевих звичаїв, традицій і соціальної поведінки в різних країнах і культурах, де «Хенкель» здійснює свою діяльність. Компанія «Хенкель» не використовує «етичних ярликів». Неналежна поведінка ніколи не відповідає інтересам компанії «Хенкель», а порушення є неприпустимими. Комплаєнс є невід'ємною складовою бізнес-процесів компанії «Хенкель».

Загальну відповідальність за комплаєнс несе Правління компанії «Хенкель». Відділ комплаєнсу компанії «Хенкель» забезпечує дотримання законів і внутрішніх стандартів на глобальному рівні. Під керівництвом відповідального на глобальному рівні Генерального юрисконсульта та Головного Комплаєнс-офіцера компанія «Хенкель» створила організацію з питань комплаєнсу в масштабах всієї групи з центральним корпоративним офісом з питань комплаєнсу, а також місцевими та регіональними комплаєнс-офіцерами. Головного Комплаєнс-офіцера підтримує міждисциплінарний Комітет з питань комплаєнсу та ризиків, а також представники різних функціональних і бізнес-підрозділів компанії «Хенкель». Різні завдання й обов'язки чітко визначені.

Контакти Корпоративний комплаєнс Томас Герд Кюн
Комплаєнс-офіцер та Генеральний юрисконсульт
 
Франк Лібіх
Керівник відділу корпоративного комплаєнсу та Офіцер з захисту персональних даних
Зверніться до нас! Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція

Організація з комплаєнсу діє на трьох рівнях: «Запобігання», «Виявлення» та «Реагування». Вона забезпечує управління комплаєнс-діяльністю в масштабах всієї групи, координує навчальні курси, здійснює нагляд за виконанням внутрішніх і зовнішніх правил, а також підтримує розробку та впровадження внутрішніх стандартів, обов'язкових до виконання на глобальному рівні.

Питання комплаєнсу регулярно висвітлюються, обговорюються й узгоджуються з Правлінням, Аудиторським комітетом Наглядової ради, Комітетом акціонерів і багатьма іншими органами на корпоративному та місцевому рівнях.

Додаткова інформація

DMS_Description_Henkel.pdfPreviewImage

Система управління захистом даних

Компанія «Хенкель» надає великого значення обробці персональних даних відповідно до правових норм і впровадженню системи управління захистом даних для забезпечення досягнення цієї мети. Наша система управління захистом даних в Європі була перевірена зовнішніми аудиторами в 2019 році на основі стандарту аудиту IDW PS 980 та з урахуванням вимог IDW PH 9860.1 щодо її відповідності, впровадження й ефективності. «Хенкель» – одна з перших німецьких корпорацій, яка успішно пройшла цей спеціальний аудит після набрання  чинності Загальним регламентом ЄС про захист персональних даних.

Compliance management system-en-COM.pdfPreviewImage (2)

Система управління комплаєнсом

Комплаєнс-культура компанії «Хенкель» передбачає постійний моніторинг і вдосконалення процесу комплаєнсу. У 2022 році наша глобальна система управління комплаєнсом була вчергове перевірена зовнішніми аудиторами на основі стандарту перевірки IDW PS 980 і з урахуванням стандарту ISO 37301 щодо відповідності, впровадження й ефективності глобальних процесів комплаєнсу в сфері антимонопольного законодавства та боротьби з корупцією. Компанія «Хенкель» неодноразово успішно проходила цей спеціальний аудит.