Профіль компанії

Компанія «Хенкель» працює в усьому світі з добре збалансованим і різноплановим портфоліо. Два підрозділи компанії мають провідні позиції як у промисловому, так і в споживчому бізнесі завдяки сильним торговельним маркам, інноваціям і технологіям. Компанія «Хенкель», яка заснована в 1876 році, спирається на більш ніж 145 років успіху. Привілейовані акції компанії «Хенкель» включені до німецького фондового індексу DAX. Дюссельдорф, Німеччина. Компанія входить до переліку, охопленого індексом DAX-30. Чисельність працівників «Хенкель» становить більше 48 000 осіб у всьому світі, близько 83 відсотків з них працюють за межами Німеччини. Як визнаний лідер у галузі сталого розвитку компанія «Хенкель» посідає найвищі позиції у багатьох міжнародних індексах і рейтингах.

Згідно звіту за 2023рік, компанія «Хенкель» досягла розміру продаж на суму 21,5 млрд. євро та опреаційний прибуток у розмірі 2,6 млрд. євро (враховуючи одноразові прибутки/платежі та витрати на рекструктуризацію).

Наша kорпоративна культура

Мета нашої компанії відображає те, що об'єднує всіх нас у компанії «Хенкель»: Pioneers at heart for the good of generations. Ми – це багатонаціональна команда, яка налічує більше 50 000 працівників по всьому світу і прагне щодня збагачувати та  поліпшувати життя людей за допомогою наших продуктів, послуг і рішень. Наша мета заснована на традиціях і несе в майбутнє багатолітню спадщину з інновацій, відповідальності та сталого розвитку. Наші спільні цінності та лідерські зобов'язання завжди лежать в основі усіх рішень і дій.

Наша мета:

Pioneers at heart for the good of generations

Наші цінності:

Клієнти та споживачі, люди, фінансові показники, сталий розвиток, сімейний бізнес

Стратегічна програма

Компанія «Хенкель» формує своє майбутнє, спираючись на довгострокову стратегічну програму, основою якої є наша мета та наші цінності.

Реалізація цієї програми, що передбачає цілеспрямоване зростання компанії, забезпечить їй впевнений рух вперед у новому десятилітті. Йдеться про створення надзвичайно високої цінності для наших клієнтів та споживачів, яка надасть змогу випереджати запити ринку, зміцнення наших лідерських позицій у галузі сталого розвитку та забезпечення можливості професійного та особистісного розвитку наших працівників впродовж періоду їхньої роботи в компанії.

Основними елементами нашої стратегічної програми є формування привабливого портфелю продуктів, забезпечення конкурентних переваг у галузі втілення інноваційних рішень, дотримання принципів сталого розвитку та прискорення переходу до цифрових технологій, а також перспективні моделі діяльності, основою яких є міцна корпоративна культура та вмотивований персонал.

Пресрелізи

???internal.link.uk???
2023 Half-Year Financial Report
???internal.link.uk???
Логотип Henkel, розміщений на даху будівлі у Дюссельдорфі.

Загрузки та сервіси

OlenaAndroshchuk
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція