СТРАТЕГІЧНА ПРОГРАМА

Ми формуємо своє майбутнє на основі довгострокової стратегії, яка ґрунтується на нашій меті та наших цінностях.

Завдяки цій стратегії ми зосереджуємося на цілеспрямованому зростанні. Це означає, що ми прагнемо формувати перевагу в створенні цінності для наших клієнтів і споживачів, щоб випереджати ринок, зміцнювати наше лідерство у сфері сталого розвитку та сприяти професійному й особистісному зростанню наших співробітників у Henkel. 

Ключові елементи нашої стратегії – це конкурентоспроможний портфель із потужними брендами та рішеннями, чітка перевага в сферах інновацій, сталого розвитку та цифровізації, а також сучасні операційні моделі, що відповідають викликам майбутнього. Усе це ґрунтується на міцному фундаменті – культурі співпраці та залучених працівниках.

ВПЕВНЕНИЙ РУХ ВПЕРЕД У НОВОМУ ДЕСЯТИЛІТТІ

ЗАВДЯКИ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОМУ ЗРОСТАННЮ

Shaping our Future - Thumbnail

Ретельний підхід до формування привабливого портфелю продуктів

Ефективний портфель є основою стабільної та прибуткової діяльності. Саме тому ми постійно розвиваємо наш портфель брендів і бізнес-напрямів у межах активного портфельного управління, зокрема з урахуванням анонсованих і вже реалізованих заходів щодо трансформації портфеля в нашому інтегрованому бізнес-підрозділі «Споживчі бренди». Водночас невід’ємною складовою нашої стратегії залишається діяльність з продажу та придбання активів у двох бізнес-підрозділах, що підтримується нашими сильними фінансовими позиціями.

Прискорення впливових інновацій

Ми прагнемо прискорити розробку інновацій із високим впливом, а також застосовувати вдосконалений підхід до інновацій, зокрема через використання цифрових застосунків і даних для швидшого та точнішого розуміння поведінки споживачів і ринкових тенденцій. Ухвалення рішень в організації відбувається якомога ближче до ринку. Крім того, ми дедалі активніше використовуємо потенціал відкритих інновацій у співпраці із зовнішніми партнерами, застосовуємо гнучкі методи та продовжуємо інвестувати в інноваційні центри. Ми систематично інвестуємо в інновації та бренди в ключових категоріях і регіонах.

Посилення сталого розвитку як ключової конкурентної переваги

Ми прагнемо зробити сталий розвиток важливим фактором конкурентної диференціації. Сталий розвиток є необхідним для створення конкурентних переваг, стимулювання зростання бізнесу та створення цінності для наших клієнтів, споживачів і всіх заінтересованих сторін.

Для сприяння сталому розвитку ми визначили для себе амбітні цілі в межах нашої Концепції сталого розвитку 2030+, що ґрунтується на досягнутому прогресі та реалізується з максимальною послідовністю. Ми охопили різні виміри ESG і визначили ключові напрями: 

  • Регенерація планети: ми прагнемо досягти економіки замкненого циклу, кліматично нейтрального майбутнього та відновлення природи. Для цього розвиваємо нашу діяльність, зосереджуючи увагу на кліматі, циркулярності та природних ресурсах.
  • Процвітання громад: ми активно сприяємо покращенню якості життя людей через наш бізнес і бренди. У цьому контексті зосереджуємося на рівності, освіті та добробуті.  
  • Надійний партнер: ми гарантуємо якість і безпеку продукції, забезпечуючи при цьому ведення бізнесу з високими стандартами доброчесності, орієнтуючись на ефективність, прозорість і співпрацю.

Ми спираємося на свої унікальні сильні сторони, такі як інноваційний потенціал наших бізнес-підрозділів, глибокі знання наших працівників, а також різноманітні точки взаємодії наших продуктів із клієнтами та споживачами. Важливим і неупередженим підтвердженням наших досягнень і прогресу є оцінки в рейтингах сталого розвитку.

Посилення створення цінності для клієнтів і споживачів завдяки цифровізації

Ми використовуємо можливості цифровізації для підвищення цінності, яку ми створюємо для наших клієнтів і споживачів, зокрема шляхом прямої взаємодії зі споживачами та розвитку цифрових продажів. У цьому процесі ми формуємо пул талантів у сфері цифровізації, які отримують цілеспрямовану підтримку. Ми прагнемо посилити цифровий бізнес і підвищити ефективність. У цьому контексті ключову роль відіграє наш цифровий підрозділ Henkel dx, створений у 2019 році для об’єднання команди з цифровізації та IT-команди Henkel.

Постійна оптимізація операційних моделей

Ми прагнемо постійно вдосконалювати наші операційні моделі, щоб поступово підвищувати конкурентоспроможність наших процесів і структур. Ми хочемо посилити наближеність до клієнтів і споживачів, забезпечити швидше ухвалення рішень і досягати подальшого підвищення ефективності.

Зміцнення культури співпраці

Сильна корпоративна культура, спільні цінності та чітке розуміння командної взаємодії є ключовими для успішного впровадження нашої стратегії зростання. Важливими складовими цього є наша мета – Pioneers at heart for the good of generations – і наші Лідерські принципи, що об’єднують усіх співробітників по всьому світу. Ми вважаємо, що культурна трансформація – це безперервний процес, у якому ми зосереджуємося на співпраці та розширенні можливостей, підтримуємо розвиток навичок наших співробітників відповідно до майбутніх викликів і створюємо умови для їхнього постійного професійного зростання.