Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Колективні дії – рушій прогресу на шляху до кругової економіки
Немає сумнівів у тому, що слід підвищити обізнаність про необхідність запобігати потраплянню пластикових відходів у довкілля – і направляти їх у продумані системи переробки для перетворення на цінний ресурс. Незважаючи на те, що упаковка, безумовно, створює певні проблеми, вона також відіграє ключову роль у сучасному способі життя. Без неї більшість товарів втратили б придатність чи отримали пошкодження ще під час доставки до крамниць. Заборона пластику – не найкраще рішення, оскільки інші типи упаковки, зокрема скло або метал, можуть залишати більший вуглецевий слід.
Підтримуючи ініціативу «Нова економіка пластику», яка об’єднує бізнес, уряди й інших заінтересованих осіб, щоб переосмислити та змінити майбутнє використання пластику, ми намагаємося зменшити обсяги його використання, нарощувати повторне використання у разі можливості та забезпечити правильну переробку, аби він залишався в межах ланцюжка створення вартості. Ця концепція відома як кругова економіка або економіка замкненого циклу. Компанії, що виробляють споживчі товари, несуть відповідальність за просування упаковки, яка відповідає принципам сталого розвитку, та підтримку переходу до кругової економіки. Однак прогрес можливий лише за умови об’єднання зусиль усіх заінтересованих сторін вздовж усього ланцюжка створення вартості.
Як глобальна компанія споживчих товарів і промислова компанія «Хенкель» прагне зробити свій внесок у ліквідацію пластикових відходів. Розробка сталих рішень для вирішення цієї проблеми стане можливою лише за умови залучення та співпраці по всьому ланцюжку створення вартості – від постачальників, торгових партнерів, споживачів та організацій до урядів країн.