Відкрийте для себе бренди та технології наших бізнес-підрозділів «Henkel Клейові технології» Henkel Adhesive Technologies і «Henkel Споживчі бренди» Henkel Consumer Brands.
Цифрова трансформація
Ми віримо у силу диджиталізації. Вона швидко рухається вперед, вона змінює життя, поєднуючи людей по всьому світу, надаючи їм персоналізовані продукти та досвід і забезпечуючи такий рівень комфорту та зручності, який ще декілька років тому просто неможливо було собі уявити. Компанія «Хенкель» приймає цей сучасний тренд, ніколи не забуваючи про те, що саме люди – наші клієнти, споживачі та глобальна команда «Хенкель» – вирішують, куди нас приведе ця подорож.
Створення додаткових переваг за допомогою інновацій і технологій – наша пристрасть. З 2020 року наш цифровий підрозділ Henkel dx зосереджується на оптимізації та трансформації індивідуальних потреб клієнтів і споживачів за допомогою цифрових бізнес-моделей, що ґрунтуються на даних. Для цього ми об'єднуємо нашу цифрову експертизу, управління цифровими бізнес-процесами та ІТ.
Цифрові трансформації докорінно змінили ринкові умови. Від економіки платформ, яка прийшла на зміну традиційним бізнес-моделям, заснованим на продуктах, зміни потреб споживачів і клієнтів, що вимагають персоналізації для надання кращих продуктів, до еволюції традиційного післяпродажного обслуговування через сервіси, орієнтовані на результат, відбувається постійна оптимізація продуктивності й ефективності від ланцюга створення цінності до компанії.
ПЛАТФОРМНА ЕКОНОМІКА
Формує бізнес-екосистеми, що сприяють створенню товарів і послуг та обміну ними на основі відкритої цифрової інфраструктури з широкою участю. Надає додаткові переваги всім учасникам шляхом використання взаємодоповнюючих товарів і послуг та агрегації попиту та пропозиції. Цей мегатренд руйнує традиційну бізнес-модель, засновану на продуктах, і створює середовище, в якому «переможець отримує все».
ЗМІЩЕННЯ ВЕКТОРА ТЯЖІННЯ СПОЖИВАЧІВ І КЛІЄНТІВ
Все частіше ми бачимо, що поведінка споживачів кардинально змінюється. Тепер ключове значення має знання клієнтів і споживачів. З'явилися нові правила гри – це персоналізація, обслуговування на вимогу, зручність, цілодобова робота. Клієнти очікують на унікальний досвід («CX») в усіх онлайн- і офлайн-каналах («omnichannel»).
СЕРВІТИЗАЦІЯ НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ
Виходячи за межі самого лише продукту, цей тренд характеризується розширенням бізнес-моделі від простої пропозиції продукту до післяпродажного обслуговування, сервісу та рішень, що базуються на результатах (Outcome-as-a-Service). Він ґрунтується на глибокому розумінні використання й ефективності продукту на основі отриманих даних. У цьому мегатренді використовуються активи, що належать іншим, наприклад, машинні дані.
ОЩАДЛИВО. ШВИДКО. ПРОСТО.
Компанії створюють цінність уздовж всього ланцюга створення цінності та всередині своїх організацій. Завдяки новим методам роботи – з підвищеною швидкістю та гнучкістю – компанії підвищують продуктивність та ефективність роботи й отримують глибші знання для ухвалення рішень.
В основі наших цифрових процесів лежать потреби наших клієнтів і споживачів. Ми вкладаємо в наші інновації знання та досвід із різних сфер діяльності. Завдяки багаторічному досвіду фахівців і технологіям, а також гнучкості в адаптації до ринку ми досягаємо нових результатів швидше й ефективніше.
Кожного дня, без винятку, ми думаємо передусім про бізнес, клієнтів та споживачів і живемо ними.
Ми є авторитетними експертами для наших підприємств і розуміємо бізнес-моделі, продукти, процеси та динаміку наших ринків.
Ми захоплені дослідженням нових технологій і використанням їхнього потенціалу на повну.
Ми досягаємо кращих і швидших результатів, об'єднуючи наших експертів у галузі бізнесу та технічних фахівців.
Ми орієнтуємося на ринок, тестуємо та навчаємося, створюємо швидко – за тижні, а не за місяці – та завжди готові до адаптації.
Ми постійно працюємо над виявленням викликів і проблем, розробляючи інноваційні рішення та підходи, щоб залишатися на вістрі прогресу. Від використання штучного інтелекту до нових хмарних технологій SAP – ми завжди перебуваємо в авангарді вивчення нових можливостей для формування майбутнього як першопрохідці.
НАША ПЛАТФОРМА ДЛЯ ЦИФРОВОГО БІЗНЕСУ
RAQN
Поведінка споживачів і клієнтів сильно змінилася у бік цифрової комерції на вимогу та гіперперсоналізації. Саме тому ми розробили платформу RAQN. Вона поєднує безліч цифрових точок дотику в єдиній цифровій бізнес-платформі для створення унікального досвіду використання. RAQN – це ядро для розширення діяльності у сфері електронної комерції з урахуванням індивідуальних уподобань споживачів і клієнтів, прискорення часу виходу на ринок і підвищення ефективності маркетингу на основі аналітики й аналізу даних. Платформа створена на основі наших знань у галузі бізнесу, програмного забезпечення та можливостей штучного інтелекту в поєднанні з технологічним досвідом Adobe – спеціально для задоволення конкретних потреб наших різних підрозділів, що займаються споживчими та промисловими товарами.
НАША IT-ОСНОВА ДЛЯ БІЗНЕСУ У СЕКТОРІ ТОВАРІВ ПОВСЯКДЕННОГО ВЖИТКУ
SPARC
Управління стимулюванням збуту має величезне стратегічне значення для компанії «Хенкель». Саме тому ми створили наше хмарне середовище для управління стимулюванням збуту та доходами, що отримало назву SPARC (Sales Promotions and Revenue Cloud), з метою забезпечення більшої прозорості й ефективності для нас і покращення відносин з нашими клієнтами. SPARC дає змогу точно та вчасно відстежувати витрати, забезпечує ефективність і підвищує рентабельність. SPARC було розроблено на індивідуальне замовлення з використанням новітніх хмарних технологій SAP і власних алгоритмів, розроблених компанією «Хенкель». Наша мета – стати найкращими у сфері управління торговельними витратами.
У Берліні та Шанхаї було відкрито хаби Henkel dx Hubs, а також Глобальний технологічний центр у Бангалорі, як спеціалізовані центри інновацій для стимулювання цифрової трансформації та створення провідних цифрових рішень у компанії «Хенкель» по всьому світу. Хаби – це місця, де наші експерти в галузі цифрових технологій зустрічаються зі стартапами, цифровою екосистемою чи технологічними гігантами. Метою є спільна розробка цифрових бізнес-моделей і провідних технологічних рішень із одночасним формуванням інноваційного мислення.