Відкрийте для себе бренди та технології наших бізнес-підрозділів «Henkel Клейові технології» Henkel Adhesive Technologies і «Henkel Споживчі бренди» Henkel Consumer Brands.
Нині ми працюємо у напрямку трансформації нашої бізнес-моделі з урахуванням екологічних аспектів. Щоб досягти цієї амбітної цілі, маємо намір здійснити трансформацію наших бізнес-процесів, продуктів і підходу до використання сировини, щоб у майбутньому забезпечити ефективне споживання ресурсів і досягти нульового балансу викидів. Найбільше уваги ми приділяємо вжиттю заходів із послаблення впливу на клімат, переходу до функціональної економіки замкненого циклу, а також захисту природи та збереженню біорізноманіття.
Стати компанією з нульовим балансом викидів шляхом декарбонізації наших операцій і сировини.
Зміна клімату – одна з головних глобальних проблем сучасності. Ми приєдналися до Паризької угоди та підтримуємо прагнення обмежити глобальне потепління до 1,5 °C. Пом'якшення наслідків зміни клімату для компанії «Хенкель» є ключовим елементом кліматичної стратегії.
Встановлення науково обґрунтованої мети досягнення нульового балансу викидів – це лише перший крок. Успішне досягнення нульового балансу викидів потребуватиме комплексної трансформації нашої бізнес-моделі, а також нашої взаємодії з діловими партнерами, клієнтами та суспільством загалом. Саме тому компанія «Хенкель» визначила ключові напрямки діяльності в нашому ланцюзі створення цінності, а також за його межами, де ми будемо співпрацювати із партнерами, щоб досягти наших цілей зі скорочення викидів і підтримати перехід до майбутнього з нульовим балансом викидів.
Сприяти розвитку циркулярності через нашу продукцію, упаковку та технології.
Відділення економічного зростання від споживання обмежених природних ресурсів і розвиток економіки замкненого циклу є ключовими підходами до створення сталої цінності та захисту клімату.
Компанія «Хенкель» усвідомлює свою відповідальність, пов'язану з пакуванням. Ми прагнемо сприяти сталому розвитку та втілюємо це зобов'язання в життя за допомогою низки амбітних цілей. Наша стратегія ґрунтується на концепції економіки замкненого циклу та зосереджена на використанні матеріалів з екологічно чистих джерел і розумному дизайні упаковки, щоб замкнути цикл. Ми співпрацюємо з організаціями з усіх ланок ланцюга створення цінності упаковки, щоб сприяти прогресу в інфраструктурі переробки.
Компанія «Хенкель» також застосовує різні підходи для впровадження вторинної переробки замкненого циклу у свої виробничі процеси. У цій галузі ми приділяємо особливу увагу ефективному управлінню відходами на наших підприємствах.
Забезпечення захисту та відновлення біорізноманіття з приділенням основної уваги збереженню лісових, земельних і водних ресурсів та забезпеченню відповідального управління ресурсами.
Зростання споживання й обмеженість ресурсів внаслідок збільшення чисельності населення планети та прискорення економічної діяльності чинять все більший тиск на екосистеми. Негативні наслідки вже відчуваються: згідно з доповіддю, опублікованою Міжурядовою науково-політичною платформою з біорізноманіття й екосистемних послуг IPBES (Intergovernmental Science-Policy Platform on Biodiversity and Ecosystem Services), діяльність людини загрожує зникненням майже 1 мільйону видів.
Збереження видового розмаїття та біорізноманіття є важливим для компанії «Хенкель», оскільки незаймані екосистеми та біорізноманіття ґрунту необхідні як основа для сталого сільського господарства та використання сировини у виробництві. Наша стратегія сталого розвитку спрямована на захист і відновлення біорізноманіття з особливим акцентом на ліси, землю та воду. Окрім застосування цих принципів до діяльності на наших власних підприємствах, ми також сприяємо відповідальному поводженню з сировиною та використанню інгредієнтів на основі відновлюваної сировини.