Етична та належна поведінка є найвищим пріоритетом для компанії «Хенкель», її працівників та заінтересованих сторін (наприклад, клієнтів, постачальників, постачальників послуг). Це включає суворе дотримання законів про захист викривачів у всьому світі, а також виконання законів, спрямованих на дотримання прав людини й екологічних стандартів. Тому співробітники компанії «Хенкель», заінтересовані особи, а також усі особи, на яких впливає діяльність компанії, повинні повідомляти про можливі неправомірні дії. Компанія «Хенкель» ретельно проаналізує всі повідомлення шляхом проведення справедливого процесу, гарантуючи дотримання прав осіб, котрі повідомляють про порушення, а також прав осіб, яких вони стосуються, та максимальну конфіденційність всієї інформації. Викривачі, котрі добросовісно повідомляють про потенційні порушення, будуть захищені, а будь-яка помста проти них буде неприпустимою.
Нижче наведено стислий опис процедури розгляду повідомлень про порушення комплаєнсу в компанії «Хенкель».
Про що слід повідомляти
Кодекс поведінки компанії «Хенкель», наші Цінності, Лідерські Зобов'язання й інші внутрішні Стандарти описують високий рівень очікувань щодо нашої власної поведінки та ведення бізнесу, а також поведінки наших заінтересованих сторін. Про будь-які потенційні порушення таких еталонів, включаючи будь-які порушення чинного законодавства, може бути повідомлено. Зокрема, можна повідомляти про ризики для прав людини та довкілля, а також про порушення зобов'язань, пов'язаних із правами людини або охороною довкілля, які виникли в результаті власної господарської діяльності компанії «Хенкель» або діяльності постачальника компанії «Хенкель».
Куди повідомляти про порушення: компанія «Хенкель» має декілька каналів для надання повідомлень
Викривачам пропонуються різні канали для повідомлення про потенційні неправомірні дії.
- Безумовно, працівники можуть звернутися до свого керівництва, відділу персоналу або відділу комплаєнсу / юридичного відділу, щоб висловити занепокоєння, отримати пораду та повідомити про потенційні порушення.
- З відділом комплаєнсу «Хенкель», уповноваженим Правлінням компанії «Хенкель» ставитися відповідально до всіх повідомлень, що надходять до групи, можна зв'язатися:
- електронною поштою (compliance.office@henkel.com),
- через вебформу,
- відкрито або анонімно через гарячі лінії з питань комплаєнсу компанії «Хенкель» (контактні дані та коди доступу за телефоном і через вебформу можна знайти нижче).
- Викривачі, які звертаються до компаній групи «Хенкель» в Європейському Союзі та вважають за краще не залучати відділ комплаєнсу Henkel AG & Co. KGaA та/або її місцевих менеджерів з питань комплаєнсу, можуть передавати свої повідомлення зовнішньому омбудсмену, який є незалежним від компанії «Хенкель» і зобов'язаний зберігати професійну таємницю.
- І насамкінець, компанія «Хенкель» повністю визнає, що в деяких юрисдикціях викривачі можуть безпосередньо звертатися до державних органів з метою повідомлення про порушення.
Доступ до повідомлень викривачів та їхня обробка
Компанія «Хенкель» розглядатиме будь-яке повідомлення викривача з максимальною увагою, оперативністю та конфіденційністю, повністю дотримуючись чинного законодавства про захист персональних даних. Це включає суворий принцип «необхідності знати», тобто доступ до повідомлення, розслідування та подальших дій матимуть лише відділ з питань комплаєнсу компанії «Хенкель» (місцевий і глобальний) та, за потреби, інші підрозділи, необхідні для проведення розслідування, а також зовнішні професійні розслідувачі/аудитори.
Процедура буде належним чином зареєстрована та задокументована. Розслідування проводяться з дотриманням принципу процесуальної справедливості, об'єктивності, після чого ухвалюють неупереджене рішення, а всі причетні особи вважаються невинними, доки порушення не буде доведено.
Компанія «Хенкель» суворо реагує на виявлені випадки неправомірної поведінки, що може, серед іншого, включати відповідні дисциплінарні заходи проти порушників. За потреби компанія «Хенкель» може залучати державні органи й органи прокуратури. На основі виявлених фактів рішення щодо справи та відповідних заходів зазвичай ухвалюється відділом з питань комплаєнсу компанії «Хенкель» (місцевим і глобальним) за погодженням із керівниками відповідних бізнес-підрозділів і відділом персоналу.
Надання відповіді викривачам та їхній захист
Викривачам буде надано відповідь у найкоротший строк. Зазвичай протягом семи днів після отримання будь-якого повідомлення надається підтвердження його отримання, а протягом трьох місяців – висновок або оновлена інформація щодо справи. Відповідно до чинного законодавства під час надання відповіді необхідно враховувати права на конфіденційність і недоторканність особистого життя всіх причетних до справи осіб.
У нашій організації немає толерантності до будь-якого виду помсти, і ми будемо захищати будь-кого, хто добросовісно висловлює свої побоювання, навіть якщо вони виявляться необґрунтованими.
Захист даних
Щодо повідомлень до відділу з питань комплаєнсу компанії «Хенкель», див. Заяву про захист даних Henkel AG & Co. KGaA. Для повідомлень омбудсмену застосовується відповідна заява про захист даних.