Щоб по-справжньому зрозуміти, треба по-справжньому слухати. Саме тому компанії прагнуть вести діалог із зацікавленими в них особами. Відкритий підхід до обміну поглядами й ідеями допомагає зрозуміти, яким чином змінюються очікування різних зацікавлених груп. Незалежно від того, в який спосіб це роблять компанії – залучають фокусні групи, проводять опитування чи беруть участь у форумах, їм необхідно зібрати ідеї, які стануть відповідями на погляди й пріоритети зацікавлених осіб, і реалізовувати ці ідеї кожного дня.
Обговорення, заохочення, участь
У компанії Henkel впроваджено підхід до стійкості, який сформовано нашим спілкуванням із зацікавленими особами. Ми впевнені, що лише постійний відкритий діалог з усіма групами, які зацікавлені в нашому бізнесі, є ключем до розуміння того, що ми працюємо з найбільш важливими проблемами. Завдяки безпосередньому спілкуванню, участі в багатосторонніх ініціативах і підтримці платформ для діалогу ми досягаємо своїх цілей щодо обміну унікальними знаннями та збору ідей, а потім поєднуємо це в наших продуктах, послугах і господарській діяльності. Ми прагнемо розуміти тих, хто в нас зацікавлений. Тому ми справді слухаємо.
Діалог із зацікавленими особами
Розуміння та відстеження соціальних вимог, які висувають до нашої компанії різні заінтересовані сторони, є ключовим компонентом нашого управління сталим розвитком. До них належать наші клієнти, споживачі, постачальники, ділові партнери, працівники, акціонери, інвестори, сусіди та місцеві громади, асоціації та неурядові організації (НУО), наукові кола, а також політики та державні органи влади.
Щоб краще зрозуміти очікування та погляди наших заінтересованих сторін і вести більш цілеспрямований діалог, орієнтований на конкретні рішення, ми використовуємо спеціальні опитування та постійно відстежуємо думки на декількох рівнях: у прямому діалозі, у багатосторонніх ініціативах і через діалогові платформи. Співпраця з неурядовими організаціями та лідерами громадської думки дає нам розуміння глобальних викликів і дає змогу реагувати на проблеми на ранніх стадіях. Діалог із заінтересованими сторонами є ключовим елементом наших підходів до інновацій та управління ризиками, а також допомагає нам постійно розвивати нашу стратегію сталого розвитку та звітність.
Діалог із заінтересованими сторонами лежить в основі стратегії сталого розвитку
Ми ведемо інтенсивний діалог із заінтересованими сторонами на постійній основі, щоб розуміти їхні очікування від нас і виправдовувати їх.
Розробляючи нашу стратегію сталого розвитку, ми продовжуємо використовувати результати комплексного опитування зацікавлених сторін, проведеного у 2021 році. Опитування підтвердило важливість інтеграції питань сталого розвитку в усі наші види діяльності для наших цільових груп і показало: наші зацікавлені сторони вважають, що компанія «Хенкель» має хороші можливості для вирішення питань сталого розвитку. У 2022 році ми впровадили нашу стратегію сталого розвитку і продовжуємо розвивати її у співпраці з міжнародними партнерами.
У 2023 році ми також працювали з різними зовнішніми партнерами у наших стратегічних напрямках. У сфері природної сировини, зокрема, ми провели аналіз для визначення нашого впливу, ризиків і залежностей щодо біорізноманіття в усьому нашому ланцюзі створення цінності. У соціальній сфері наші заходи передбачали оцінювання соціального впливу. Його мета полягала в тому, щоб об'єднати різні точки зору з країн, у яких ми працюємо, і нашу соціальну діяльність, щоб сформувати загальну картину.
Співпраця в межах та за межами ланцюга створення цінності
Ми переконані, що можемо сприяти сталим змінам, лише налагоджуючи міцні партнерські стосунки вздовж усього нашого ланцюга створення цінності: від закупівлі сировини та пакувальних матеріалів упродовж усього шляху до нашої компанії, включаючи виробництво, логістику та використання нашої продукції споживачами, а також її повторне використання в матеріальних циклах.