ВІДКРИТІ ІННОВАЦІЇ ТА ВЕНЧУРНЕ ІНВЕСТУВАННЯ

«Споживчі бренди», інновації та венчурне підприємництво

Ми прагнемо максимально задовольнити потреби наших споживачів,  котрі змінюються. Завдяки нашим інноваційним та сталим брендам і рішенням для прання, догляду за оселею та волоссям ми збагачуємо та покращуємо життя мільярдів людей щодня. І ми маємо потенціал, щоб впливати ще більше.


Разом зі споживачами, клієнтами та партнерами ми створюємо більше цінності, постійно впроваджуючи інновації та покращуючи характеристики нашої продукції зі зменшеним впливом на довкілля. Ключовими факторами є цифровізація та розуміння потреб споживачів. Ми створюємо споживчу цінність завдяки цифровізації, аналізуючи потреби та майбутні ринкові тенденції.

ІННОВАЦІЇ З КЛІЄНТАМИ

HCB Інновації Споживачі

Щоб розвивати наш бізнес і задовольняти потреби споживачів, які постійно змінюються, ми не лише знайомимося з ними, але й співпрацюємо. Наприклад, ми хочемо, щоб користувачі нашої продукції допомагали нам ухвалювати рішення щодо покращення дизайну та сервісу. Разом ми розробляємо наші бренди та продукцію, ставлячи сталий розвиток та економіку замкненого циклу в центр того, що ми робимо. Наша мета – відігравати провідну роль у захисті нашої планети своїми діями та заохочувати інших наслідувати наш приклад.

ПАРТНЕРСТВА В СФЕРІ ІННОВАЦІЙ


Consumer

«Хенкель» добре відома своїми інноваційними лінійками засобів для прання, чищення та волосся. Наша мета — запропонувати нашим клієнтам і споживачам найкращу можливу якість і пропонувати їм найбільш інноваційні рішення. Для цього ми співпрацюємо з партнерами по всьому світу. Ми шукаємо креативні ідеї для нових продуктів, матеріалів і рішень для вирішення існуючих завдань. Станьте частиною нашої історії успіху та використовуйте свій досвід.

КОРПОРАТИВНІ ВЕНЧУРНІ ПРОЄКТИ


Henkel Ventures

У Henkel Ventures ми надаємо фінансування у поєднанні зі стратегічними партнерствами, які стимулюють інновації та сприяють зростанню. Наша місія полягає в тому, щоб об'єднати підприємців-візіонерів з капіталом, орієнтованим на створення цінності, та потужною глобальною екосистемою, що сприятиме ефективним спільним інноваціям.