Компанія Henkel сьогодні опублікувала попередні дані за перше півріччя 2024 року. Обсяг продажів становить 10 813 млн євро. Це відповідає хорошому органічному зростанню продажів на 2,9 відсотка. Зокрема, скоригована рентабельність продажів і скоригований прибуток на акцію перевищили очікування ринку. Скоригована рентабельність продажів (скоригована маржа EBIT) зросла до 14,9% (у попередньому році: 11,5%). Скоригований прибуток на одну привілейовану акцію становив 2,78 євро в першому півріччі 2024 року. При постійних обмінних курсах це означає зростання на 32,9 відсотка порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Завдяки дуже високим темпам розвитку на сьогодні та з урахуванням очікуваного розвитку бізнесу до кінця року компанія Henkel підвищила свій прогноз щодо збільшення прибутку в 2024 році. Це пов’язано головним чином із більш високими очікуваннями щодо прибутку в бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» (Consumer Brands) при одночасному збільшенні інвестицій у маркетинг для підтримки інновацій. Прогноз все ще враховує очікування підвищення цін на прямі матеріали в другому півріччі. Наразі компанія Henkel очікує на таке зростання продажів і прибутків у 2024 фінансовому році:
- Органічне зростання продажів: від 2,5 до 4,5 відсотків (без змін)
- Клейові технології: від 2,0 до 4,0 відсотків (без змін)
- Споживчі бренди: 3,0–5,0 відсотків (без змін)
- Скоригована рентабельність продажів: 13,5–14,5% (раніше: 13,0–14,0%)
- Клейові технології: 16,0–17,0 відсотків (без змін)
- Споживчі бренди: 13,0–14,0 відсотків (раніше: 12,0–13,0 відсотків)
- Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS): зростання в діапазоні від +20,0 до +30,0 відсотків при постійних обмінних курсах (раніше: +15,0 до +25,0 відсотків)
«Загальні дуже хороші результати діяльності в першому півріччі і той факт, що ми знову підвищили наші прогнози на 2024 фінансовий рік, чітко демонструють, що ми на правильному шляху реалізації нашої стратегії», – зазначив Карстен Кнобель (Carsten Knobel) голова правління Ради директорів компанії «Хенкель». .
«Злиття наших споживчих бізнесів є успішним, а реалізація наших стратегічних заходів та ініціатив має дуже позитивний вплив на зростання продажів, валової маржі та прибутку. У першому півріччі ми продовжили збільшувати інвестиції в бренди й інновації і будемо продовжувати збільшувати їх протягом 2024 року з метою підтримання наших амбіцій щодо майбутнього зростання. Структурні та командні зміни, ініційовані в нашому клейовому бізнесі, також демонструють відчутні результати та роблять значний внесок у дуже високі показники діяльності компанії Henkel. Ми виконуємо свої зобов’язання та знаходимося на правильному шляху до подальшого прибуткового зростання», – додав пан Кнобель.
Попередні бізнес-результати за перше півріччя 2024 року
За попередніми даними, обсяг продажів компанії Henkel у першому півріччі 2024 року становив 10 813 млн євро. Це відповідає хорошому органічному зростанню продажів на 2,9 відсотка. Зростання в обох бізнес-підрозділах відбулося завдяки позитивній динаміці цін (+2,5 відсотка). На рівні Групи динаміка обсягів, на яку продовжують впливати портфельні показники підрозділу «Споживчі бренди», була дещо позитивною (+0,4 відсотка) і також продемонструвала послідовне покращення порівняно з першим кварталом 2024 року. У номінальному вираженні продажі знизилися на -1,0 відсотка порівняно з аналогічним періодом попереднього року, зокрема через продаж бізнесу в Росії та негативний вплив курсових різниць, а от нещодавно завершені придбання Seal for Life та Vidal Sassoon зробили позитивний внесок.
Скоригований операційний прибуток (скоригований показник EBIT) у першому півріччі зріс на 28,4% – до 1 610 млн євро порівняно з 1 254 млн євро за аналогічний період минулого року. Скоригована рентабельність продажів (скоригована маржа EBIT) також значно зросла на 340 базисних пунктів – до 14,9%. Скоригований прибуток на одну привілейовану акцію зріс до 2,78 євро в першому півріччі 2024 року. За постійним обмінним курсом це відповідає зростанню на 32,9 відсотка порівняно з першим півріччям 2023 року.
У першому півріччі 2024 року обсяг продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології» становив 5 475 млн євро. Органічне зростання продажів – 2,0%. Цей розвиток був зумовлений ціновою складовою +0,2% та зростанням обсягів на 1,8%. Таким чином, бізнес-підрозділ продемонстрував послідовне покращення обсягів порівняно з першим кварталом 2024 року. Скоригований операційний прибуток зріс на 21,8% – до 933 млн євро в першому півріччі 2024 року порівняно з 766 млн євро за аналогічний період попереднього року. Скоригована рентабельність продажів значно зросла на 300 базисних пунктів – до 17,0 відсотка.
За перші шість місяців 2024 року бізнес-підрозділ «Споживчі бренди» згенерував продажі розміром 5 266 млн євро. Органічне зростання продажів становило 4,3%. Цьому сприяла цінова складова на рівні +5,1%. Насамперед через продовження заходів з оптимізації портфеля динаміка фізичних обсягів була від'ємною та становила -0,9 відсотка. Однак вона продемонструвала послідовне покращення порівняно з першим кварталом 2024 року. Скоригований операційний прибуток становив 753 млн євро, що на 34,7 відсотка вище, ніж за аналогічний період попереднього року. Скоригована рентабельність продажів значно зросла на 390 базисних пунктів до 14,3 відсотка.
Компанія Henkel повідомить про подальші результати розвитку бізнесу в другому кварталі та першому півріччі, як і планувалося, 13 серпня 2024 року.
Подальші очікування на 2024 рік
Подальші очікування на 2024 рік залишаються незмінними порівняно з оновленим прогнозом від початку травня 2024 року:
- Придбання/продажі: нейтральний вплив на номінальне зростання обсягу продажів
- Перерахунок продажів в іноземній валюті: негативний вплив у низькому та середньому однозначному відсотковому діапазоні
- Ціни на прямі матеріали: «м’який» вплив1
- Витрати на реструктуризацію – від 250 до 300 млн євро
- Відтік грошових коштів від інвестицій в основні засоби та нематеріальні активи розміром від 650 до 750 млн євро
1 Порівняно із середнім показником попереднього року
Цей документ містить заяви, що стосуються майбутнього розвитку бізнесу, фінансових показників та інших подій, які можуть мати стосунок до компанії Henkel у майбутньому і які можуть являти собою прогнозні заяви. Заяви щодо майбутнього характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати» та подібних термінів. Такі заяви ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях, зроблених корпоративним керівництвом компанії Henkel AG & Co. KGaA. Такі заяви не слід розуміти як гарантію того, що ці очікування справдяться. Майбутні показники та результати, фактично досягнуті компанією Henkel AG & Co. KGaA та її дочірніми компаніями залежать від ряду ризиків і невизначеностей і тому можуть істотно відрізнятися від прогнозних заяв (як позитивно, так і негативно). Багато з цих чинників знаходяться поза межами контролю компанії Henkel і не можуть бути точно оцінені заздалегідь, наприклад, майбутні економічні умови, дії конкурентів та інших учасників ринку. Компанія Henkel не планує і не бере на себе зобов’язання оновлювати прогнозні заяви.
Цей документ містить додаткові фінансові показники, які не мають чіткого визначення у відповідній системі фінансової звітності і які є або можуть бути альтернативними показниками діяльності. Такі додаткові фінансові показники не повинні розглядатися ізольовано або як альтернатива показникам чистих активів, фінансового стану або результатів діяльності компанії Henkel, представленим відповідно до застосовної концептуальної основи фінансової звітності в її консолідованій фінансовій звітності. Інші компанії, які повідомляють або описують подібні альтернативні показники ефективності, можуть розраховувати їх по-різному.
Цей документ виданий виключно з інформаційною метою і не є інвестиційною консультацією або пропозицією щодо продажу чи запрошенням до подання пропозицій щодо купівлі будь-яких цінних паперів.