Беручи до уваги дуже хороші результати діяльності компанії в поточному році й очікування на решту року, Правління компанії Henkel AG & Co. KGaA сьогодні ухвалило рішення підвищити свій прогноз на поточний фінансовий рік, який було опубліковано на початку березня.
Було підвищено очікування як щодо продажів, так і щодо прибутків компанії «Хенкель»:
- Зростання продажів в органічному вираженні: від 2,5 до 4,5 відсотка (попередній прогноз: від 2,0 до 4,0 відсотка)
- «Клейові технології»: від 2,0 до 4,0 відсотка (без змін)
- «Споживчі бренди»: від 3,0 до 5,0 відсотка (попередній прогноз: від 2,0 до 4,0 відсотка)
- Скоригована рентабельність продажів: від 13,0 до 14,0 відсотка (попередній прогноз: від 12,0 до 13,5 відсотка)
- «Клейові технології»: від 16,0 до 17,0 відсотка (попередній прогноз: від 15,0 до 16,5 відсотка)
- «Споживчі бренди»: від 12,0 до 13,0 відсотка (попередній прогноз: від 11,0 до 12,5 відсотка)
- Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS): зростання в діапазоні від +15,0 до +25,0 відсотків при постійному обмінному курсі (попередній прогноз: від +5,0 до +20,0 відсотків)
«Вельми вдалий початок року та сьогоднішнє підвищення річного прогнозу дуже чітко демонструють, що з нашою програмою зростання ми перебуваємо на правильному шляху. Ми завжди наголошували на тому, що прагнемо досягати результату. І це саме те, що ми робимо. Зміни, розпочаті в обох бізнес-підрозділах, демонструють гарні результати», – зазначив Карстен Кнобель, (Carsten Knobel) голова правління Ради директорів компанії «Хенкель»
Підвищені очікування на 2024 рік мають підтримку з боку обох бізнес-підрозділів. У бізнес-підрозділі «Клейові технології» позитивний вплив на показники прибутку має загальне зміцнення бізнесу та зростання валової рентабельності в умовах постійних викликів на ринку, а також відновлення попиту в бізнес-напрямі «Електроніка».
У бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» на продажі, валову рентабельність і прибутки позитивно впливає реалізація стратегічних заходів та ініціатив. Цей розвиток підтримується дуже високими показниками в бізнес-напрямі «Засоби для волосся», постійним впровадженням портфельних заходів та активним розвитком основних брендів та інновацій. Водночас «Хенкель» продовжує інвестувати в інновації та, зокрема, в маркетинг на високому рівні, щоб стимулювати подальше зростання.
Компанія «Хенкель» також оновила свої очікування щодо впливу придбань/відчужень активів, а також курсів валют на продажі. Останні угоди про придбання Seal for Life Industries і Vidal Sassoon у Китаї були закриті швидше, ніж очікувалося, що сприяло більш ранньому зростанню продажів і прибутків.
- Придбання/продаж активів: нейтральний вплив на номінальне зростання продажів (попередній прогноз: негативний вплив у низькому однозначному відсотковому діапазоні).
- Перерахунок продажів в іноземній валюті: негативний вплив у відсотковому діапазоні від низьких до середніх однозначних значень
(попередній прогноз: негативний вплив у середньому однозначному відсотковому діапазоні).
Незмінними на 2024 рік залишаються такі очікування:
- Ціни на прямі матеріали: рівномірна динаміка1.
- Витрати на реструктуризацію – від 250 до 300 млн євро.
- Відтік коштів за інвестиціями в основні фонди та нематеріальні активи розміром від 650 до 750 мільйонів євро.
Органічний розвиток продажів у першому кварталі 2024 року
За попередніми даними у першому кварталі 2024 року продажі компанії «Хенкель» в складі Групи сягнули приблизно 5,3 млрд євро, досягнувши значного органічного зростання продажів на 3,0 відсотка. У бізнес-підрозділі «Клейові технології» рівень продажів становив близько 2,7 млрд євро, а позитивне органічне зростання продажів становило 1,3 відсотка. Бізнес-підрозділ «Споживчі бренди» продемонстрував рівень продажів розміром 2,6 млрд євро та дуже сильне органічне зростання продажів на 5,2 відсотка.
Детальнішу інформацію про динаміку продажів у першому кварталі компанія «Хенкель» повідомить 8 травня.
1 Порівняно з середнім показником попереднього року
Цей документ містить заяви, що стосуються майбутнього розвитку бізнесу, фінансових показників та інших подій, що матимуть значення для компанії «Хенкель» у майбутньому, які можуть бути прогнозними заявами. Прогнозні заяви характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «припускати» й інших подібних слів. Ці заяви засновані на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівництвом компанії Henkel AG & Co. KGaA. Такі заяви не слід розцінювати як будь-які гарантії та не слід очікувати, що вони виявляться точними. Майбутні показники діяльності компанії Henkel AG & Co. KGaA та дочірніх компаній залежать від низки ризиків і невизначеностей й у зв'язку з цим можуть суттєво відрізнятися (як у позитивний, так і в негативний бік) від даних, наведених у прогнозних заявах. Багато з цих факторів не залежать від компанії «Хенкель» і не піддаються точному попередньому оцінюванню. Серед цих факторів – майбутня економічна ситуація та дії конкурентів й інших гравців на ринках. «Хенкель» не планує і не зобов'язується оновлювати прогнозні заяви в цьому документі.
Цей документ включає додаткові фінансові показники, які не мають чітких визначень у відповідних межах фінансової звітності і які є або можуть виступати в ролі альтернативних показників діяльності. Ці додаткові фінансові показники не слід розглядати окремо або як альтернативу показникам чистих активів і фінансової позиції або результатів діяльності «Хенкель», наданим відповідно до чинної форми фінансової звітності в документах Хенкель» з консолідованою фінансовою звітністю. Інші компанії, які публікують або описують аналогічно позначені альтернативні показники своєї діяльності, можуть розраховувати їх іншим способом.
Цейдокументопублікованолише з інформаційною метою, йогоне слід розглядати якрекомендаціющодо здійснення інвестицій, пропозиції з продажу активівабо пропозиції оферти з купівлібудь-яких цінних паперів.