- Кліматичні дії:
- скорочення викидів CO2 у виробництві на 61 %
- частка закупленої електроенергії з відновлюваних джерел зросла до 89 %
- Економіка замкненого циклу: частка переробленого пластику зросла до 19 % у всьому світі
- Природні ресурси: 10-та річниця співпраці з Solidaridad для сталого виробництва пальмової (пальмоядрової) олії
- Прагнення до забезпечення гендерної рівності: запроваджено гендерно нейтральну інструкцію щодо відпустки по догляду за дитиною
- Сталі рішення: подальший розвиток портфеля продукції
- Залучення співробітників: розширено програму «Sustainability at Heart»
Сьогодні компанія «Хенкель» опублікувала звіт зі сталого розвитку за 2023 фінансовий рік, в якому повідомляє про прогрес щодо реалізації своєї глобальної стратегії сталого розвитку, зокрема у використанні відновлюваних джерел енергії та просуванні економіки замкненого циклу. Крім того, компанія продовжила систематичну роботу над створенням сталішого портфеля продукції та ще більше розширила програму залучення співробітників.
«Сталий розвиток є центральним елементом нашої програми цілеспрямованого зростання, – сказав Карстен Кнобель (Carsten Knobel) голова правління Ради директорів компанії «Хенкель». – Особливо в такі складні часи, як зараз, сталий розвиток є надзвичайно важливим. Тому ми постійно працюємо над реалізацією наших цілей сталого розвитку, і я пишаюся тим, що впродовж 2023 року ми знову досягли значного прогресу. Наші чудові результати в провідних зовнішніх ESG-рейтингах, наприклад повторне здобуття статусу EcoVadis Platinum, свідчать про те, що ми на правильному шляху і що наш прогрес визнають».
«Минулого року ми зосередилися на виконанні наших зобов'язань щодо захисту довкілля та соціального впливу, – додала Сільві Ніколь, член правління компанії «Хенкель», відповідальна за управління персоналом, інфраструктуру та сталий розвиток. – Я хочу підкреслити значний прогрес у сфері сталого постачання ключових сировинних товарів, наприклад сертифікації пальмової та пальмоядрової олії. Ми також доклали значних зусиль для розвитку економіки замкненого циклу в обох наших бізнес-підрозділах. Крім того, ми продовжуємо сприяти соціальній справедливості, і я хотіла б наголосити на запровадженні гендерно нейтральної відпустки по догляду за дитиною для всіх співробітників по всьому світу».
Значне покращення показників сталого розвитку
Концепція сталого розвитку на період до 2030 року визначає чіткі амбіції та цілі для глобального шляху сталого розвитку компанії «Хенкель» у сфері охорони довкілля, соціальних питань та управління. Минулого року компанія досягла значних успіхів у сфері клімату та скоротила загальні викиди CO2 у виробництві на 61 % на метричну тонну продукції (порівняно з базовим 2010 роком), а також збільшила частку електроенергії, що закуповується з відновлюваних джерел, до 89 %. Загалом у 2023 році на вуглецево нейтральне виробництво було переведено ще 14 об'єктів. Спираючись на свій прогрес у скороченні викидів CO2 від сировини й упаковки на 17 % (на тонну продукції порівняно з базовим 2017 роком), компанія «Хенкель» також розробила свій шлях до нульового рівня у всіх категоріях викидів.
Важливою метою компанії «Хенкель» є сприяння розвитку економіки замкненого циклу. Загалом компанія «Хенкель» збільшила частку переробленого пластику в упаковці своїх споживчих товарів до 19 % в усьому світі. Яскравим прикладом є подвоєння рівня вмісту вторинної сировини до 50 % для всієї лінійки універсальних рідких засобів для прання в Європі, таких як Persil.
«Хенкель» також продовжує докладати зусиль для захисту природних ресурсів. Сюди входить відповідальне використання такої сировини, як пальмова та пальмоядрова олія. Наприкінці 2023 року компанія змогла задовольнити 96 % свого світового попиту на екологічно сертифіковану пальмову (пальмоядрову) олію та досягла показника простежуваності аж до заводу на рівні 89 %. Приділяючи особливу увагу підтримці дрібних фермерських господарств у виробництві пальмової олії, компанія «Хенкель» відзначила 10-річчя співпраці з організацією розвитку Solidaridad. Понад 39 тис. дрібних фермерських господарств уже отримали вигоду від спільних ініціатив. Найближчими роками це партнерство розширюватиметься за рахунок конкретних проєктів, у тому числі в Колумбії та Індонезії.
У сфері різноманітності, справедливості й інклюзивності «Хенкель» має на меті до 2025 року досягти гендерного паритету на всіх рівнях управління. Минулого року частка жінок на керівних посадах зросла до 39,5 %. У межах свого прагнення до більшої справедливості та дружності до сім'ї компанія «Хенкель» запровадила програму гендерно нейтральної відпустки по догляду за дитиною.
Нова політика гарантує 100-відсоткову оплачувану відпустку по догляду за дитиною тривалістю вісім тижнів для всіх працівників по всьому світу, виходячи виключно з ролі особи, яка здійснює догляд за дитиною.
Подальший розвиток сталішого портфеля продукції
Минулого року компанія «Хенкель» продовжувала працювати над трансформацією свого портфеля продукції на засадах сталого розвитку. Одним із прикладів цього є проєкт бізнес-підрозділу «Клейові технології». Підрозділ удосконалив свою внутрішню методологію оцінки для забезпечення більшої прозорості щодо показників сталого розвитку свого портфеля продукції. Результати оцінки є частиною управління портфелем і підтримують перехід до нових рішень, що сприяють скороченню викидів і переходу до економіки замкненого циклу.
У бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» компанія «Хенкель» започаткувала у 2023 році ініціативу «Все починається з нас» (It starts with us). Її метою є підтримка споживачів у використанні продуктів у більш ресурсоефективний спосіб за допомогою простих порад щодо поведінки у повсякденному житті, наприклад шляхом використання програми ECO у пральній машині.
Зовнішнє визнання результатів діяльності та прогресу у сфері сталого розвитку
Як і в попередні роки, результати діяльності компанії «Хенкель» у сфері сталого розвитку в 2023 році були визнані декількома рейтинговими агентствами, зокрема EcoVadis, яке включило «Хенкель» до 1 відсотка компаній, що пройшли оцінювання, та Sustainalytics.
Розширено глобальну програму залучення
У межах програми «Sustainability at Heart», яку було започатковано в усьому світі у 2022 році, компанія «Хенкель» прагне й надалі заохочувати своїх співробітників до сталого розвитку та розширила свої навчальні пропозиції у 2023 році. Понад 10 тис. співробітників уже взяли участь у базовому навчанні, яке доступне в електронному варіанті багатьма мовами, а також у нещодавно розробленому форматі для виробничого персоналу. Також є поглиблені навчальні курси та нова лабораторія Sustainability Incubator Lab – формат, який дає співробітникам можливість працювати над власними ідеями щодо сталого розвитку.