20 вер. 2022 р.  Дюссельдорф / Німеччина

День ринків капіталу в компанії «Хенкель»

Компанія «Хенкель» заявляє про успішну реалізацію програми цілеспрямованого зростання та покращує прогноз продажів на 2022 рік

  • Впровадження нової організаційної структури в бізнес-підрозділі «Споживчі бренди» відбувається з випередженням плану
  • Збереження високих органічних показників продажів у бізнес-підрозділі «Клейові технології»
  • Підвищено прогноз органічного зростання продажів компанії «Хенкель» у 2022 фінансовому році:
    від +5,5 до +7,5 відсотка (попередній прогноз: від +4,5 до +6,5 відсотка)
  • Бізнес-підрозділи «Клейові технології» та «Споживчі бренди» займають хороші позиції для використання майбутніх можливостей для зростання та збільшення прибутку
  • Підтвердження середньо- та довгострокових фінансових амбіцій

Сьогодні під час святкування Дня ринків капіталу Правління компанії «Хенкель» спільно виступило з повідомленням про успіхи, досягнуті в реалізації програми цілеспрямованого зростання, підкресливши потенціал для зростання та збільшення прибутків двох бізнес-підрозділів – «Клейові технології» і «Споживчі бренди». Впровадження нової організаційної структури компанії «Хенкель» уже відбувається з випередженням початково оголошених термінів. Компанія «Хенкель» також підвищила прогноз продажів на весь 2022 рік як для бізнес-підрозділу «Клейові технології», який продовжує демонструвати сильне органічне зростання продажів і в третьому кварталі, так і для всієї Групи Henkel.

Основну увагу в межах Дня ринків капіталу було приділено двом бізнес-підрозділам «Клейові технології» та «Споживчі бренди» з їхнім відповідним стратегічним спрямуванням, технологічною компетенцією та привабливими напрямами бізнесу з провідними світовими брендами. Крім того, було підтверджено, що ключовим фактором успіху в реалізації програми цілеспрямованого зростання компанії є чітка орієнтація на сталий розвиток у всіх напрямах – як для окремих бізнес-підрозділів, так і на рівні Групи загалом.

Підвищено прогноз органічного зростання продажів на 2022 фінансовий рік

Окрім презентації прогресу, досягнутого в реалізації стратегії та створенні двох бізнес-підрозділів, компанія «Хенкель» також підвищила свій прогноз на 2022 фінансовий рік.

«З огляду на продовження високих темпів зростання продажів у бізнес-підрозділі «Клейові технології», сьогодні ми оновили свій прогноз на 2022 фінансовий рік як для бізнес-підрозділу «Клейові технології», так і для Групи Henkel загалом. Крім того, ми продовжуємо активно працювати над комплексними заходами, спрямованими на те, щоб максимально компенсувати вплив різкого зростання витрат на сировину, логістику й енергоносії на динаміку наших прибутків», – зазначив голова правління Ради директорів компанії «Хенкель» Карстен Кнобель (Carsten Knobel).

Тепер компанія «Хенкель» очікує, що в 2022 фінансовому році органічне зростання продажів перебуватиме у діапазоні від +5,5 до +7,5 відсотка на рівні Групи (попередній прогноз: від +4,5 до +6,5 відсотка). У бізнес-підрозділі «Клейові технології» органічне зростання продажів тепер очікується на рівні від +10,0 до +12,0 відсотка (попередній прогноз: від +8,0 до +10,0 відсотка). У бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» компанія «Хенкель», як і раніше, очікує органічне зростання продажів на рівні від -3,0 до -1,0 відсотка, зокрема завдяки реалізації портфельних заходів, оголошених на 2022 рік. Для бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» компанія «Хенкель», як і раніше, очікує, що органічне зростання продажів перебуватиме в діапазоні від +4,0 до +6,0 відсотка.

Очікування щодо скоригованої рентабельності продажів (рентабельність EBIT) на рівні Групи залишається незмінним і перебуває в діапазоні від 9,0 до 11,0 відсотка. Що стосується скоригованого прибутку на привілейовану акцію (EPS) при незмінному курсі валют, «Хенкель», як і раніше, очікує на зниження цього показника в діапазоні від -35 до -15 відсотків.

Послідовне впровадження програми цілеспрямованого зростання

Компанія «Хенкель» впроваджує програму цілеспрямованого зростання та розробила для цього чітку стратегічну платформу. Ключовими елементами цієї стратегічної платформи стали успішний портфель брендів, чітка конкурентна перевага в галузі інновацій, сталого розвитку та впровадження цифрових технологій, а також перспективні операційні моделі, що спираються на сильну корпоративну культуру.

Протягом 2022 року компанія «Хенкель» продовжила послідовну роботу з реалізації програми зростання та досягла значного прогресу за всіма основними напрямами. Після оголошення про об'єднання бізнес-підрозділів «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» у новий підрозділ «Споживчі бренди» компанія «Хенкель» виводить програму цілеспрямованого зростання на новий рівень.

Впровадження нової організаційної структури бізнес-підрозділу «Споживчі бренди» компанії «Хенкель» відбувається з випередженням початково оголошених термінів у більшості регіонів. Разом із тим у межах об'єднання Вольфганг Кьоніг (Wolfgang König), який наразі відповідає в Правлінні за напрям «Косметичні засоби» та в майбутньому очолить новий підрозділ, з жовтня 2022 року також візьме на себе керівництво напрямом «Засоби для прання та догляду за оселею». Бруно П'яченца (Bruno Piacenza), який з 2011 року відповідав за напрям «Засоби для прання та догляду за оселею», виходить зі складу Правління наприкінці вересня. Голова правління Ради директорів компанії «Хенкель» Карстен Кнобель висловив йому подяку за великі досягнення за більш ніж 30 років роботи в компанії «Хенкель».

«З 2020 року ми успішно та послідовно просуваємося вперед у реалізації нашої стратегічної програми цілеспрямованого зростання, незважаючи на надзвичайно складне середовище, зумовлене пандемією COVID-19 та війною в Україні. Відтак ми дивимось у майбутнє, виходячи з цих умов. Завдяки нашому бізнес-підрозділу «Клейові технології» ми є світовим лідером, що пропонує інноваційні рішення для широкого спектра галузей промисловості, зосереджуючись на таких  мегатрендах, як сталий розвиток, електронна мобільність і зв'язок. Об'єднання бізнес-підрозділів «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» в один бізнес-підрозділ «Споживчі бренди» є для нас важливим стратегічним кроком. Сьогодні ми створюємо глобальну мультикатегорійну платформу з сильними брендами та провідними світовими позиціями на ринку та в категоріях, щоб збільшити майбутнє зростання та рентабельність продажів наших споживчих напрямів бізнесу. Я глибоко переконаний, що завдяки нашим двом потужним опорам – бізнес-підрозділам «Клейові технології» та «Споживчі бренди» – ми досягнемо наших амбітних цілей і продовжимо успішно реалізовувати нашу програму цілеспрямованого зростання», – заявив голова правління Ради директорів компанії «Хенкель» Карстен Кнобель.


Цей документ містить заяви, що стосуються майбутнього розвитку бізнесу, фінансових показників та інших подій, що матимуть значення для компанії Хенкель» у майбутньому, які можуть бути прогнозними заявами. Прогнозні заяви характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «припускати» й інших подібних слів. Ці заяви засновані на поточних оцінках і припущеннях, зроблених керівництвом компанії Henkel AG & Co. KGaA. Такі заяви не слід розцінювати як будь-які гарантії, і не слід очікувати, що вони виявляться точними. Майбутні показники діяльності компанії Henkel AG & Co. KGaA і дочірніх компаній залежать від низки ризиків і невизначеностей й у зв'язку з цим можуть суттєво відрізнятися (як у позитивний, так і в негативний бік) від даних, наведених у прогнозних заявах. Багато з цих факторів не залежать від компанії «Хенкель» і не піддаються точній попередній оцінці. Серед них  – майбутня економічна ситуація і дії конкурентів та інших гравців на ринках. «Хенкель» не планує і не зобов'язується оновлювати прогнозні заяви в цьому документі.

Цей документ включає додаткові фінансові показники, які не мають чітких визначень у відповідних межах фінансової звітності і які є або можуть виступати в ролі альтернативних показників діяльності. Ці додаткові фінансові показники не слід розглядати окремо або як альтернативу показникам чистих активів і фінансової позиції або результатів діяльності «Хенкель», наданим відповідно до чинної форми фінансової звітності в документах «Хенкель» із консолідованою фінансовою звітністю. Інші компанії, які публікують або описують аналогічні альтернативні показники своєї діяльності, можуть розраховувати їх у інший спосіб.

Цей документ опубліковано лише з інформаційною метою, і його не слід розглядати як рекомендацію щодо здійснення інвестицій, пропозиції з продажу активів або пропозиції оферти з купівлі будь-яких цінних паперів.


Пресреліз (139,74 KB)
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція