Компанія «Хенкель» в Україні та її бренди спільно з локальними партнерами прибрали та впорядкували зелені зони відпочинку у великих міських парках Львова та Харкова. Спільно з нашими локальними партнерами в акції взяли участь споживчі бренди — промоутери sustainable-стратегії. Вони поділились часткою прибутку з продажів, аби допомогти профінансувати проведення великих паркових прибирань.
У Львові бренди Gliss, Schauma, Fa, Syoss, Taft і Got2b, що є sustainability-амбасадорами, провели акцію з прибирання популярного у місті лісопарку «Прогулянка» спільно у мережею «Чистенько»: по п’ять гривень з кожної проданої упаковки бренди з партнером спрямували на організацію прибирання.
50 кг побутових відходів у 25 великих мішках передали на вторинну переробку, а ще 40 кг побутових відходів у 15 мішках відправили на утилізацію, аби вони не забруднювали довкілля.
У Харкові локальними партнерами акції стали мережі Ferzo та РОСТ, небайдужі до стану довкілля, які допомогли привернути увагу до проблематики його забруднення. Спільно з брендами — промоутерами sustainable-стратегії Henkel (Gliss, Syoss, Schauma, Nature Box, Fa, Taft і Got2b) наші партнери взяли участь у прибиранні й облаштуванні території Олександрівського водосховища у Харкові. Тут бренди «Хенкель» і наші партнери також поділилися частиною прибутку та спрямували кошти на організацію акції з прибирання.
Завдяки нашій акції у Харкові 60 мішків із 400 кг побутових відходів вилучили із довкілля та відправили належним шляхом: 170 кг сміття після сортування передали для вторинної переробки, а 230 кг побутових відходів — спеціалізованим підприємствам на безпечну професійну утилізацію.
«Від усієї душі хочу подякувати усім небайдужим колегам-волонтерам із «Хенкель», а також нашим партнерам. Цією акцією ми змогли об’єднати зусилля великої міжнародної компанії та її популярних брендів із активними представниками місцевих громад і локального бізнесу. Таким чином, ми не лише причепурили популярні зелені зони відпочинку міст, але ще й нагадали усім партнерам і мешканцям Львова та Харкова про необхідність турботи про довкілля. Особливо приємно, що ця акція поєднала зусилля брендів і споживачів», — прокоментував акцію Еніс Токсьоз, директор бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» ТОВ «Хенкель Україна», та додав, що компанія неодмінно продовжить такі акції в інших містах і готова підтримати ініціативи локальних партнерів.
Під час проведення акції бренди «Хенкель» повідомляли споживачам про те, що чисте довкілля — це і їхня відповідальність: кожен може робити вибір на користь продукції, яка не завдає шкоди навколишньому середовищу й екології. Наприклад, продукція Gliss, Syoss, Nature Box, Schauma, Shamtu, Fa, Taft і Got2b має позитивний вплив на довкілля завдяки інноваційному пакуванню із переробленого вторинного пластику та паперу, а також завдяки їхньому особливому складу «vegan formula».
У популяризації акції нам охоче допомогли відомі блогери, які нагадали своїм друзям у мережі про необхідність підтримувати чистоту — адже це велике прибирання ми всі робили разом!