«Хенкель» і його бренди охоче витрачають значну частину прибутку на досягнення цілей сталого розвитку, зменшення впливу на навколишнє середовище та раціональне використання ресурсів.
Про це під час експертного обговорення корпоративних екополітик, організованого журналом «Власть Денег» 31 березня, яке транслювали онлайн, заявила Ніна Домбровська, президент компанії «Хенкель» в Україні. Як відомо, українські бізнес-підрозділи глобального лідера з виробництва: косметичних засобів, засобів для прання і догляду за оселею та клейових технологій, отримали визнання і компанію «Хенкель» в Україні було включено до переліку «ТОП-25 найкращих корпоративних екологічних ініціатив».
«Хенкель» постійно шукає інноваційні технології, інвестує кошти у нові рішення та розробки, щоб зменшити кількість пластику в пакуванні своїх брендів і повернути пластик у промислову переробку, створюючи замкнений цикл його обігу.
Ніна Домбровська навела приклади, як бренди «Хенкель» на практиці реалізували інноваційні ідеї зі зменшення емісії пластику та вилучення його із довкілля для повторної переробки.
«Ми працюємо над інноваційними ідеями для продуктів, які б взагалі не містили пластику. Один із таких проєктів — сухий шампунь із лінійки Nature Вox, який нещодавно з’явився на українському ринку. Це нестандартний підхід, адже всі звикли до рідких шампунів, які потрапляють до ванних кімнат у пластикових упаковках. Більш традиційні наші бренди, які також представлені на українському ринку, отримують пакування, яке практично повністю складається із переробленого пластику: пляшка лінійки Gliss на 97% із вторинного пластику, пакування лінійки Syoss — на 98%, пакування продукції бренда Nature Вox повністю складається із так званого соціального пластику, який зібраний з океанів та узбереж і потім перероблений на заводах “Хенкель”».
Нова лінійка Silan Naturals із сертифікатом Vegan Society має пакування із вторинного пластику, а сама упаковка підлягає переробці та здатна до природного біорозкладання. Продукція бренда Schauma Ocean Passion повністю упакована у перероблений пластик, вилучений з океанів.
Впровадження рішень з використання вторинного пластику — це також один зі способів, якими «Хенкель» досягає нульового вуглецевого сліду: використання переробленого пластику замість первинного дозволяє скоротити викиди СО2 на 80%.
В Україні компанія має чотири заводи з виробництва продукції для будівництва, де також реалізовано ряд інновацій: