- Збалансований портфель продуктів, активне впровадження інноваційних рішень, фінансова стійкість і самовіддана команда є ключовими факторами, що зумовили високі показники діяльності в умовах глобальної кризи
- Результати 2020 року сягають верхньої межі значень, передбачених річним прогнозом:
- Обсяг продажів Групи становить 19,3 млрд євро, в органічному вираженні: -0,7%
- Рентабельність обороту (EBIT margin)*: 13,4%, -260 базисних пунктів, що відповідає операційному прибутку* розміром 2,6 млрд євро
- Прибуток на привілейовану акцію (EPS)*: 4,26 євро, -17,9% стосовно минулорічного значення у разі постійного обмінного курсу
- Сильні показники вільних грошових коштів розміром 2,3 млрд євро, чиста фінансова позиція компанії суттєво поліпшилася
- Пропоновані дивіденди на рівні попереднього року: 1,85 євро на привілейовану акцію
- Компанія продовжує реалізацію програми цілеспрямованого зростання, має чітку дорожню карту для виконання у 2021 році та надалі
- Прогноз на 2021 рік:
- Зростання обсягу продажів в органічному вираженні: у діапазоні від 2,0 до 5,0 відсотків
- Рентабельність обороту (EBIT margin)*: у діапазоні від 13,5 до 14,5 відсотка
- Прибуток на привілейовану акцію (EPS)*: зростання у діапазоні від 5,0 до 15,0 відсотків у разі постійного обмінного курсу
«Попри стрімкий спад світової економіки, зумовлений пандемією COVID-19 у 2020 році, усі бізнес-підрозділи компанії продемонстрували високі показники діяльності. Впродовж цілого року наші результати перебували у верхньому сегменті інтервалу прогнозних значень. Ми досягли таких показників завдяки нашому збалансованому портфелю, успішному впровадженню інноваційних рішень і фінансовій стабільності, а також надзвичайній відданості наших працівників по всьому світу. Я хотів би подякувати їм усім за чудову роботу протягом цього дійсно дуже складного року», – сказав голова правління Ради директорів компанії «Хенкель» Карстен Кнобель (Carsten Knobel).
«Цього року ми зафіксували обсяг продажів компанії на рівні 19,3 млрд євро, що в органічному вираженні трохи нижче, ніж попереднього, проте нам вдалося зберегти прибутковість бізнесу, при цьому скоригований показник рентабельності обороту (EBIT margin) становив 13,4 відсотка. Ми також сформували посилений потік вільних грошових коштів розміром понад 2,3 мільярда євро і майже досягли рекордного значення цього показника, зафіксованого попереднього року. Спираючись на ці високі результати та нашу міцну фінансову базу, ми зможемо запропонувати нашим акціонерам стабільну виплату дивідендів на прийдешніх щорічних загальних зборах акціонерів. Протягом останніх 35 років з моменту виходу на фондовий ринок компанія «Хенкель» завжди здійснювала виплату дивідендів на рівні попереднього року або вище», – додав пан Кнобель.
«Під час кризи COVID-19 ми швидко та гнучко пристосувалися до змін на ринках нашої присутності, а пріоритетним завданням компанії став захист працівників. Водночас нам вдалося успішно ініціювати й активно здійснювати реалізацію нашої стратегічної програми в усіх напрямках: формування привабливого портфеля продуктів, створення конкурентних переваг за рахунок прискореного впровадження ефективних інноваційних рішень, подальше впровадження принципів сталого розвитку в усіх видах діяльності компанії, а також прискорення переходу до цифрових технологій і перспективних моделей діяльності. Але найважливішим, на мою думку, є те, що ми зміцнили нашу культуру на основі співпраці та надали потужний імпульс змінам, які допоможуть досягти більш високих результатів і забезпечити цілеспрямоване зростання в інтересах наших клієнтів і споживачів, нашої компанії, працівників і акціонерів, а також суспільства та планети загалом».
Обсяг продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології» за звітний рік виявився нижчим відносно торішнього показника внаслідок суттєвого зниження попиту в ключових галузях. Проте завдяки наявності всеосяжного портфеля продуктів та успішному впровадженню інноваційних рішень цей бізнес-підрозділ довів свою здатність стабільно працювати в умовах глобального економічного спаду.
Показники зростання обсягу продажів в органічному вираженні бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» виявилися нижчими порівняно з рівнем попереднього року, що значною мірою пов'язано з примусовим закриттям салонів краси та перукарень, проте в роздрібному сегменті цей бізнес-підрозділ зафіксував помітне зростання. Цьому сприяв успішний розвиток провідних брендів, а також виведення на ринок нових продуктів, орієнтованих на ключові споживчі тренди.
Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» досяг дуже істотного зростання обсягу продажів в органічному вираженні, зумовленого як стрімким зростанням попиту на засоби гігієни, так і успішним впровадженням інноваційних рішень, а також задоволенням підвищеного попиту на більш екологічні продукти.
Після того, як на показниках обсягу продажів бізнес-підрозділів «Клейові засоби» та «Косметичні засоби» суттєво негативно позначилися пандемія та, відповідно, локдаун, усі три бізнес-підрозділи в другій половині 2020 року зафіксували істотне зростання обсягу продажів в органічному вираженні порівняно з попереднім роком. Задля підтримки розвитку споживчого сегмента продуктів бізнес-підрозділів «Косметичні засоби» та «Засоби для прання та догляду за оселею» також було збільшено обсяг інвестицій у розвиток брендів, розроблення та впровадження інноваційних рішень та активізацію переходу до цифрових технологій.
На рівні Групи скоригований показник EBIT знизився на -19,9% – до 2,6 млрд євро. Скоригована рентабельність обороту (EBIT margin) становила 13,4%, що на -2,6 відсоткового пункту нижче, ніж у 2019 році. Скоригований прибуток на привілейовану акцію становив 4,26 євро, що на -17,9% нижче у разі постійного обмінного курсу.
«На динаміці прибутку компанії позначилося збільшення обсягу інвестицій, що ми нарощували, як було оголошено на початку 2020 року, незважаючи на кризу. Зниження попиту в ключових сегментах бізнесу під час кризи COVID-19 також негативно позначилося на нашій прибутковості. Однак завдяки нашому успішному управлінню витратами та впровадженню більш ефективних моделей діяльності ми спромоглися частково пом'якшити вплив кризи на динаміку наших прибутків», – пояснив Карстен Кнобель.
«Долаючи нинішню кризу, ми, як і раніше, неухильно прагнемо реалізувати нашу амбітну програму зростання, передбачену на прийдешні роки. Щодо перспектив слід зазначити – ми, як ніколи, переконані в тому, що спільно з нашою глобальною командою зможемо реалізувати програму цілеспрямованого зростання й успішно будувати майбутнє компанії».
Прогноз на 2021 рік
«Вступаючи у 2021 рік, ми продовжуємо спостерігати високий ступінь невизначеності ситуації — незрозуміло, як розвиватиметься пандемія, наскільки швидко буде реалізована кампанія з вакцинації та як це позначиться на масштабних обмеженнях, уведених у різних країнах світу. Ми очікуємо на відновлення попиту в промисловому сегменті й активності у споживчих сегментах, важливих для нашої компанії (зокрема, діяльності професійних салонів краси). Водночас ми вважаємо, що споживчий попит повернеться до звичного рівня в тих категоріях, де через пандемію він підвищився. До того ж, ми сподіваємося на те, що протягом першого кварталу нинішні обмеження на багатьох ключових ринках будуть зняті і що до кінця року не буде масштабних локдаунів у роздрібному та промисловому сегментах, а також зупинки виробничих об’єктів», — сказав Карстен Кнобель.
Виходячи з цих припущень, компанія «Хенкель» розраховує на зростання обсягу продажів і прибутку в 2021 фінансовому році. Компанія очікує, що зростання обсягу продажів в органічному вираженні перебуватиме в інтервалі від 2,0 до 5,0 відсотків, а скоригована рентабельність продажів (рентабельність EBIT) — в інтервалі від 13,5 до 14,5 відсотка. Стосовно скоригованого прибутку на привілейовану акцію (EPS) слід сказати, що компанія «Хенкель» прогнозує зростання цього показника в діапазоні від 5,0 до 15,0 відсотка у разі постійного обмінного курсу.
Показники Групи щодо обсягу продажів і прибутку в 2020 фінансовому році
У 2020 фінансовому році обсяг продажів Групи становив 19,250 млрд євро, що на -4,3 відсотка нижче, ніж попереднього року. Обсяг продажів в органічному вираженні (тобто без урахування впливу змін обмінних курсів валют і статей придбання/вибуття активів) характеризувався слабкою негативною динамікою та становила -0,7 відсотка. За рахунок придбання та вибуття активів забезпечено збільшення відповідного показника на 0,3 відсотка. Негативний вплив обмінних курсів валют на динаміку продажів становив -3,9 відсотка.
В умовах суттєвого зниження попиту з боку ключових ключових клієнтів промислового сегмента через пандемію COVID-19 бізнес-підрозділ «Клейові технології» зафіксував зміну обсягу продажів в органічному вираженні на рівні -4,2 відсотка. У бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» обсяг продажів в органічному вираженні виявився на -2,8 відсотка нижчим порівняно з попереднім роком, що, зокрема, зумовлено складними умовами для ведення бізнесу салонів краси, які через пандемію склалися у багатьох ключових регіонах та на багатьох ринках. Водночас у роздрібному сегменті було зафіксовано відчутне зростання. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» добився дуже потужного зростання обсягу продажів в органічному вираженні, яке становить 5,6 відсотка. Ця позитивна динаміка зумовлена впровадженням потужних інноваційних рішень і зростанням попиту на засоби гігієни у зв’язку з пандемією.
На ринках, що розвиваються, зростання органічного обсягу продажів становило 3,0 відсотка. Обсяг продажів в органічному вираженні на розвинених ринках мав негативну динаміку та становив -3,2 відсотка.
В умовах незмінно високої конкуренції на ринку зміна обсягу продажів компанії «Хенкель» у Західній Європі в органічному вираженні виявилася негативною на рівні -4,4 відсотка. У країнах Східної Європи обсяг продажів в органічному вираженні зріс на 7,1 відсотка. У регіоні Африки та Близького Сходу обсяг продажів в органічному вираженні зріс на 7,0 відсотка. На ринках Північної Америки обсяг органічних продажів знизився на -2,2 відсотка. На ринку Латинської Америки обсяг продажів в органічному вираженні трохи зріс — на 0,5 відсотка. На ринках Азійсько-Тихоокеанського регіону обсяг продажів в органічному вираженні зменшився на -1,6 відсотка.
У 2020 році скоригований операційний прибуток (adjusted EBIT) сягнув 2,579 млрд євро. У 2019 фінансовому році цей показник становив 3,220 млрд євро (-19,9 відсотка).
Скоригована рентабельність обороту (adjusted EBIT margin) досягла 13,4 відсотка, що на -2,6 відсоткового пункту нижче, ніж відповідний показник попереднього року. Цю динаміку зумовило збільшення обсягу інвестицій у маркетингову та рекламну діяльність, а також у розвиток цифрових технологій і IT.
Скоригований прибуток на привілейовану акцію зменшився на -21,5 відсотка – з 5,43 євро (в 2019 фінансовому році) до 4,26 євро. У разі незмінного обмінного курсу валют скоригований прибуток на привілейовану акцію зменшився на -17,9 відсотка.
Співвідношення чистого оборотного капіталу й обсягу продажу суттєво поліпшилося та сягнуло 0,7 відсотка порівняно з цим самим показником попереднього року, що становив 3,9 відсотка.
Потік вільних грошових коштів залишився дуже потужним і становив 2,338 млрд євро. Він практично досяг рівня минулого року (2019 рік: 2,471 млрд євро).
Станом на 31 грудня 2020 року чиста фінансова позиція компанії «Хенкель» суттєво поліпшилася – до -888 мільйонів євро (станом на 31 грудня 2019 року вона становила -2,047 млрд євро).
Правління, Наглядова рада та Комітет акціонерів на щорічних загальних зборах акціонерів 16 квітня 2021 року запропонують затвердити той самий рівень дивідендів, що і в попередньому році: 1,85 євро на привілейовану акцію і 1,83 євро на звичайну. Отже, коефіцієнт виплати дивідендів становитиме 43,7 відсотка, перевищить значення цільового діапазону від 30 до 40 відсотків та відобразить особливий характер навантаження на прибуток, зумовлений пандемією COVID-19. Ця виплата є можливою завдяки потужній фінансовій базі та низькій чистій фінансовій заборгованості Групи «Хенкель». Надалі політика «Хенкель» щодо виплати дивідендів залишиться незмінною.
Показники діяльності бізнес-підрозділів у 2020 фінансовому році
У першій половині 2020 року обсяг продажів бізнес-підрозділу «Клейові технології» у номінальному вираженні виявився на -8,2 відсотка нижче щодо цього показника попереднього року та сягнув 8,684 млрд євро. Обсяг продажів в органічному вираженні зменшився на 4,2 відсотка. У першій половині року на показниках діяльності дуже відчутно позначилася пандемія COVID-19, проте в другій половині року відбулося відновлення попиту у всіх сегментах бізнесу та регіонах. Скоригований операційний прибуток сягнув 1,320 млрд євро (у попередньому році: 1,712 млрд євро). Скоригована рентабельність обороту, що становила 15,2 відсотка, виявилася нижчою порівняно з цим показником 2019 року. Це падіння було зумовлено, зокрема, значним зменшенням обсягу продажів у результаті пандемії.
У бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» у 2020 фінансовому році обсяг продажів в органічному вираженні становив -2,8 відсотка. Обсяг продажів у номінальному вираженні був на -3,2 відсотка нижчим порівняно з відповідним показником попереднього року та сягнув 3,752 млрд євро. Ця зміна зумовлена, предусім, негативними наслідками пандемії COVID-19 для ділової активності салонів краси та перукарень, водночас у роздрібному сегменті зафіксовано загалом відчутне зростання обсягу продажів в органічному вираженні. Скоригований операційний прибуток сягнув 377 мільйонів євро (в попередньому році: 519 мільйонів євро). Скоригована рентабельність обороту досягла 10,0 відсотків унаслідок зменшення обсягу продажів у сегменті салонів краси та перукарень, а також збільшення обсягу інвестицій у маркетингову та рекламну діяльність, а також у розвиток цифрових технологій та IT.
У 2020 фінансовому році бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» забезпечив зростання обсягу продажів в органічному вираженні на рівні 5,6 відсотка. Обсяг продажів у номінальному вираженні зріс на 0,7 відсотка – до 6,704 млрд євро. Скоригований операційний прибуток сягнув 1,004 млрд євро (у попередньому році: 1 096 мільйонів євро). Скоригована рентабельність обороту знизилася відносно цього ж показника 2019 року до рівня 15,0 відсотка, зокрема внаслідок збільшення обсягу інвестицій у маркетингову та рекламну діяльність, а також у розвиток цифрових технологій та ІТ.
Програма цілеспрямованого зростання: потужний імпульс
На початку березня 2020 року компанія «Хенкель» представила Програму дій щодо зростання компанії, розраховану на прийдешні роки. Її ключові елементи є такими: формування привабливого портфеля продуктів, зміцнення конкурентних переваг, зокрема в галузі інновацій, дотримання принципів сталого розвитку та перехід на цифрові канали взаємодії, здійснення діяльності за перспективними операційними моделями, а також формування потужної корпоративної культури на основі співпраці. «Реалізація цієї стратегічної програми допоможе нам успішно подолати виклики 20-х, зосередившись на цілеспрямованому зростанні. Попри те, що у 2020 році нам довелося приділити особливу увагу врегулюванню кризової ситуації, що склалася, ми спромоглися ініціювати програму зростання та розпочали її реалізацію. Протягом 2021 року й надалі ми докладатимемо усіх зусиль для її успішного виконання», — сказав Карстен Кнобель.
Ключовим елементом цілеспрямованої діяльності «Хенкель» у майбутньому стане активне управління портфелем продукції. Компанія «Хенкель» визначила бренди та категорії продуктів, загальний обсяг продажу яких перевищує один мільярд євро – здебільшого у категорії споживчих товарів, випуск майже 50 відсотків з яких буде продано або знято з виробництва до 2021 року. Очікується, що показники решти брендів і напрямків бізнесу будуть стабільно поліпшуватися. У 2020 році майже 60 відсотків дохідної бази цих брендів і напрямків бізнесу мали поліпшену динаміку дохідності.
Попри ринкову нестабільність у 2020 році компанія «Хенкель» уже уклала угоди про продаж активів, здійснила операції продажу або припинила діяльність у певних напрямках бізнесу, що забезпечували загальний річний обсяг продажів розміром понад 100 мільйонів євро. У зв’язку з активним управлінням портфелем у 2020 році компанія «Хенкель» зафіксувала видатки розміром 300 мільйонів євро, зумовлені знеціненням підприємств, що підлягають продажу або припиняють свою діяльність.
Водночас компанія зміцнила свій портфель за рахунок операцій злиття та поглинання, забезпечуючи стабільний баланс. У 2020 році «Хенкель» погодила та закрила дві операції з придбання активів у підрозділах «Косметичні засоби» та «Клейові технології» на загальну суму близько 500 мільйонів євро.
Заради подальшого зміцнення своїх конкурентних переваг компанія «Хенкель» прискорює процес впровадження інноваційних рішень, міцно закріплює принципи сталого розвитку як відмітну ознаку у всіх видах своєї діяльності, а також прискорює процес цифрової трансформації.
У 2020 році «Хенкель» збільшила обсяг інвестицій приблизно на 200 мільйонів євро порівняно з 2019 роком (у якому збільшення обсягу інвестицій становило 350 млн євро порівняно з 2018 роком) задля зміцнення брендів, технологій та інновацій, а також для пришвидшення цифрової трансформації компанії. На сьогодні вже є перші відчутні результати цих інвестицій: компанії вдалося збільшити свою частку на багатьох ключових ринках і у багатьох категоріях продуктів. Компанія також прискорила процеси створення інноваційних рішень і виведення на ринок нових продуктів. Завдяки цьому компанія спромоглася, наприклад, швидко відреагувати на стрімке зростання попиту на засоби гігієни, дезінфекції та чищення за рахунок впровадження інновацій у прискореному режимі (fast-track innovations). Основну увагу приділили таким ключовим аспектам, як висока потреба у засобах гігієни, більш натуральних та екологічно чистих продуктах, підвищення зручності для споживачів.
Заради пришвидшення процесу впровадження інновацій і розроблення нових бізнес-моделей у межах бізнес-підрозділів «Косметичні засоби» і «Засоби для прання та догляду за оселею» створено команди-«інкубатори», які застосовують agile-підходи до організації роботи у поєднанні з глобальною присутністю компанії та її досвідом. Лабораторія Fritz Beauty Lab, названа на честь засновника компанії Фріца Хенкеля, має на меті виявляти ніші з потенціалом зростання для наявних брендів або так звані «білі плями» для створення абсолютно нових брендів. До того ж, бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» запустив нову фабрику ідей, що відповідають стратегії сталого розвитку, під брендом Love Nature. Ключовим напрямом діяльності цієї команди буде розроблення рішень із дотриманням принципів сталого розвитку в категорії продуктів для прання та догляду за оселею. У бізнес-підрозділі «Клейові технології» компанія «Хенкель» постійно вкладала кошти у розвиток сучасного центру інновацій у Дюссельдорфі. Роботи зі створення цього центру, загальний обсяг інвестицій в який становить 130 мільйонів євро, наближаються до завершення. Центр почне працювати в першій половині 2021 року.
Прихильність компанії «Хенкель» до принципів сталого розвитку є однією з її сильних сторін. Компанія є лідером у галузі сталого розвитку та на підтвердження цього регулярно обіймає провідні позиції у різноманітних рейтингах та індексах. Спираючись на ці визначні досягнення, «Хенкель» має на меті активізувати реалізацію стратегії сталого розвитку та зробити це своєю конкурентною перевагою та відмітною ознакою. У 2020 році компанія успішно продовжила закріплювати принципи сталого розвитку у всіх видах своєї діяльності та добилася їхнього дотримання у всіх ланках ланцюжка створення цінності. «Хенкель» вивела на ринок нові продукти, які враховують зростання потреб споживачів у продуктах натурального походження та відповідають принципам сталого розвитку, наприклад, тверді шампуні під брендами Nature Box та N.A.E. бізнес-підрозділу «Косметичні засоби». У бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею» було розширено лінійку продуктів Pro Nature та успішно представлено екологічний парасольковий бренд Love Nature. У бізнес-підрозділі «Клейові технології» було розроблено нову технологію під брендом Loctite. Вона надає змогу замінити поліетилен на папір в упаковці для харчових і нехарчових продуктів. Окрім впровадження інноваційних рішень, які більшою мірою відповідають принципам сталого розвитку, компанія «Хенкель» уклала віртуальну угоду про купівлю електроенергії з поновлюваних джерел. Погоджена потужність покриє потребу в електроенергії усіх підприємств «Хенкель» у Північній Америці. До того ж компанія «Хенкель» стала першою компанією у світі, яка здійснила операцію розміщення облігацій з метою скорочення обсягу пластикових відходів. Кошти від розміщення цих облігацій розміром майже 100 мільйонів євро будуть спрямовані на фінансування заходів зі скорочення обсягу пластикових відходів у всіх ланках ланцюжка створення цінності. Випуск цих облігацій є свідченням цілеспрямованої політики компанії «Хенкель» щодо активізації переходу до економіки замкненого циклу та скорочення обсягу пластикових відходів, а також здійснення корпоративної фінансової діяльності згідно з принципами сталого розвитку.
Протягом періоду з 2010 до 2030 року включно компанія «Хенкель» має на меті збільшити втричі споживчу цінність, створювану в результаті її діяльності та використання продуктів і послуг, відносно її негативного впливу на довкілля. Для досягнення цієї довгострокової мети «Хенкель» визначила середньострокові цільові показники на 2020 рік. Компанія спромоглася досягти цих цільових показників у більшості пріоритетних напрямків. Загалом у 2020 році компанія підвищила ефективність споживання ресурсів на 64 відсотки порівняно з 2010 роком.
На додаток до ефективного впровадження інновацій і лідерства у галузі сталого розвитку ще одним ключовим інструментом зміцнення конкурентних переваг компанії «Хенкель» є перетворення цифрових технологій на інструмент створення цінності для клієнтів і споживачів у всіх бізнес-підрозділах. Щоб ініціювати та прискорити цей процес, компанія «Хенкель» у 2020 році створила новий структурний підрозділ Henkel dx і об'єднала команди ІТ-фахівців, експертів з цифрового бізнесу й управління бізнес-процесами в єдину глобальну структуру. Підрозділ Henkel dx відкрив свій перший інноваційний центр у Берліні та планує в майбутньому розширити свою глобальну мережу за рахунок створення нових центрів. Протягом 2020 року частка обсягу продажів компанії з використанням цифрових каналів істотно зросла завдяки участі всіх бізнес-підрозділів. Загалом частка обсягу продажів компанії «Хенкель» з використанням цифрових платформ збільшилася приблизно на 20 відсотків, при цьому у сегменті споживчих продуктів частка продажів із використанням цифрових каналів у загальному обсязі продажів зросла більше ніж на 60%. На рівні Групи частка продажів із використанням цифрових каналів у загальному обсязі продажів також зросла та сягнула близько 15 відсотків.
Перехід до спрощених, швидких та орієнтованих на майбутнє моделей діяльності — ще один важливий елемент стратегічної програми «Хенкель». Щоб здійснити цей перехід, підвищити ефективність діяльності та зміцнити конкурентні переваги, компанія «Хенкель» постійно адаптує й оптимізує процеси та структури в масштабах усієї компанії. При цьому «Хенкель» прагне впроваджувати нові бізнес-моделі, орієнтовані на забезпечення близькості до клієнтів і споживачів, які нададуть змогу пришвидшити процес ухвалення рішень і додатково підвищити ефективність діяльності. Завдяки успішному впровадженню у 2020 році нових організаційних структур у бізнес-підрозділі «Клейові технології» компанії «Хенкель» вдалося підвищити ефективність діяльності й обслуговування певних споживчих сегментів і ринків. У бізнес-підрозділах «Косметичні засоби» і «Засоби для прання та догляду за оселею» компанія здійснила подальші організаційні зміни, спрямовані на посилення регіональної орієнтованості та підвищення близькості до замовників і споживачів.
Подальший розвиток корпоративної культури «Хенкель» і прискорення культурної трансформації персоналу є одним із ключових елементів Програми цілеспрямованого зростання компанії «Хенкель». Компанія прагне розвивати культуру співпраці на основі делегування повноважень працівникам і реалізації програми лідерських зобов’язань. У 2020 році «Хенкель» ініціювала низку проєктів з розвитку культури на основі співпраці та розширення повноважень працівників, їхнього навчання та підвищення кваліфікації, щоб надати їм додаткові ступені свободи, а також можливості для особистісного та професійного розвитку і зростання. Компанія «Хенкель» провела глобальне опитування щодо здоров’я організації (Organizational Health Survey), щоб виявити сильні сторони та напрямки для покращень, а також сформувати дорожню карту в галузі зміцнення культури на майбутнє. Результатом зусиль компанії, спрямованих на невпинну адаптацію та розвиток корпоративної культури, а також на збереження високого статусу привабливого роботодавця, стало суттєве покращення позицій компанії у ключових рейтингах та індексах з оцінювання репутації роботодавців.
«Я пишаюся нашими успіхами, досягнутими у реалізації стратегічної програми в умовах глобальної пандемії. Я вражений запасом стійкості нашого бізнесу, завдяки якому ми спромоглися досягти високих показників діяльності та додатково зміцнити нашу фінансову базу, але насамперед відчуваю щиру вдячність і невимовну повагу до усіх працівників компанії «Хенкель». Їхня висока працездатність, готовність до співпраці та позитивна налаштованість, які вони продемонстрували у 2020 році, мене глибоко зворушили та стали джерелом мого натхнення. Я б хотів подякувати всім працівникам за їхній неоціненний внесок у нашу спільну справу в дійсно виняткових умовах, що склалися цього року», — підсумував Карстен Кнобель.
* З урахуванням одноразових витрат/надходжень і видатків на реструктуризацію.
Ця інформація містить прогнозні заяви, що ґрунтуються на поточних оцінках і припущеннях керівництва компанії «Henkel AG & Co. KGaA. Заяви щодо перспектив характеризуються вживанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати» та подібних. Ці заяви в жодному разі не слід розуміти як такі, що гарантують точність цих очікувань. Показники діяльності у майбутньому та результати, вже отримані Henkel AG & Co. KGaA та її афілійованими особами на сьогодні, залежать від низки ризиків і невизначених обставин, а тому можуть значно відрізнятися від заяв про перспективу. Велика кількість таких факторів перебуває поза контролем «Хенкель» і не може бути оцінена наперед, як, наприклад, економічна ситуація та дії конкурентів й інших осіб, що здійснюють свою діяльність на цьому ринку. «Хенкель» не планує та не зобов’язується оновлювати будь-які заяви про прогноз розвитку компанії.
Цей документ містить – у прийнятній формі фінансової звітності, що чітко не визначена – додаткові фінансові показники, які є або можуть бути альтернативними показниками діяльності (не-GAAP-показники). Такі додаткові фінансові показники не можна розглядати відокремлено або як альтернативу показникам, що характеризують чисті активи компанії «Хенкель» і фінансовий стан, чи результатам операційної діяльності, представленим згідно з чинними вимогами до фінансової звітності в її Консолідованій фінансовій звітності. Інші компанії, що відображають у звітності або описують альтернативні показники діяльності з подібною назвою, можуть обчислювати їх в інший спосіб.
Цей документ випущено лише з метою ознайомлення, він не є інвестиційною порадою або пропозицією щодо продажу будь-яких цінних паперів або заохоченням до придбання якихось цінних паперів.