9 жовт. 2020 р.  Дюссельдорф / Німеччина

Компанія «Хенкель» повідомляє про динаміку обсягу продажів у третьому кварталі, виходячи з попередніх даних

Компанія «Хенкель» у третьому кварталі демонструє високе зростання обсягу продажів в органічному вираженні та надає новий прогноз на 2020 фінансовий рік

  • Високе органічне зростання обсягу продажів у третьому кварталі: +3,9 відсотка
  • Усі бізнес-підрозділи фіксують зростання обсягу продажів в органічному вираженні
  • Прогноз на 2020 фінансовий рік:
    • Зростання обсягу продажів в органічному вираженні: у діапазоні між -1,0 та -2,0 відсотка
    • Скоригована рентабельність обороту (Adjusted EBIT margin)*: у діапазоні між 13,0 і 13,5 відсотка
    • Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS)* при незмінних обмінних курсах: зниження у діапазоні між -18 та -22 відсотками

«Попри те, що складні економічні умови, зумовлені кризою, що виникла через поширення коронавірусу, тривають і досі, компанія «Хенкель», зважаючи на попередні дані, у третьому кварталі продемонструвала високе зростання обсягу продажів в органічному вираженні на 3,9 відсотка. Обсяг продажів становив приблизно 5 мільярдів євро, і цей високий результат зумовлений успішною роботою всіх бізнес-підрозділів», – сказав голова правління Ради директорів компанії «Хенкель» Карстен Кнобель (Carsten Knobel).

«Бізнес-підрозділ «Клейові технології» в усіх напрямах діяльності продемонстрував більш високу позитивну динаміку показників порівняно з другим кварталом. У бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» порівняно з другим кварталом також спостерігалися тенденції до пожвавлення у сегменті засобів для салонів краси, при цьому в сегменті роздрібної торгівлі продуктами спостерігалося значне органічне зростання обсягу продажів порівняно з відповідним кварталом попереднього року. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» продемонстрував суттєве зростання показників діяльності і тим самим зберіг тенденцію до позитивної динаміки», – додав Карстен Кнобель.

З огляду на попередні показники діяльності за перші дев’ять місяців 2020 року компанія «Хенкель» надала новий прогноз на 2020 фінансовий рік після відкликання свого річного прогнозу в квітні 2020 року через високий ступінь невизначеності, зумовлений пандемією COVID-19.

Нині компанія «Хенкель» розраховує на те, що зростання обсягу продажів Групи в органічному вираженні відбуватиметься в діапазоні від -1,0 до -2,0 відсотка. Попри суворий контроль витрат динаміка прибутку за весь рік зазнає більш сильного негативного впливу, ніж динаміка обсягу продажів, через суттєве скорочення попиту у сегменті промислових продуктів і продуктів для салонів краси, а також внаслідок збільшення обсягу інвестицій у маркетингову та рекламну діяльність, перехід до цифрових каналів взаємодії та розвиток ІТ. Отже, компанія «Хенкель» очікує, що на рівні Групи показник скоригованої рентабельності обороту (adjusted EBIT margin) перебуватиме в діапазоні від 13,0 до 13,5 відсотка, а зниження скоригованого прибутку на привілейовану акцію (EPS) – у діапазоні від -18 до -22 відсотків при незмінних курсах валют.

«Динаміка органічного зростання обсягу продажів у третьому кварталі свідчить про те, що ми дійсно маємо потужний диверсифікований портфель, який містить успішні бренди й інноваційні технології для наших клієнтів у сегменті промислових і споживчих продуктів. Ми найбільш задоволені тим, що усі наші бізнес-підрозділи продемонстрували позитивну динаміку зростання. Вона частково зумовлена тим, що потрібно було надолужити згаяне у другому кварталі,  впродовж якого вплив пандемії коронавірусу був особливо сильним. Ми очікуємо на можливі негативні наслідки пандемії і в четвертому кварталі, однак у нашому прогнозі на цей рік ми припускаємо, що в майбутньому вже не буде такого масштабного карантину, який ми спостерігали у багатьох країнах, зокрема в другому кварталі. Загалом ми впевнені в тому, що прямуємо правильним шляхом, дотримуючись стратегії цілеспрямованого зростання, і переконані, що вийдемо з кризи ще сильнішими. Висловлюємо особливу подяку нашим працівникам у всьому світі, оскільки саме їхня прихильність нашій стратегії зумовлює вирішальний внесок в її реалізацію», – підсумував Карстен Кнобель.

Попередні дані щодо динаміки продажів у третьому кварталі

За попередніми даними, компанія «Хенкель» продемонструвала зростання обсягу продажів в органічному вираженні (без урахування впливу змін обмінних курсів валют та придбання/вибуття активів) на рівні +3,9 відсотка.

За попередніми даними бізнес-підрозділ «Клейові технології» у третьому кварталі забезпечив приріст обсягу продажів в органічному вираженні на рівні +1,3 відсотка. Порівняно з другим кварталом за всіма напрямами його діяльності було зафіксовано відновлення попиту.

Згідно з попередніми даними бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» продемонстрував дуже потужне зростання обсягу продажів в органічному вираженні на рівні +4,3 відсотка. Хоча динаміка показників у сегменті товарів для салонів краси, незважаючи на тенденцію до відновлення, виявилася нижчою, ніж у відповідному кварталі попереднього року, у сегменті роздрібної торгівлі в третьому кварталі було зафіксовано суттєве зростання обсягу продажів в органічному вираженні.

Завдяки незмінно високому попиту на продукти бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею», а також ефекту надолужування згаяного в другому кварталі, згідно з попередніми даними цей бізнес-підрозділ у третьому кварталі теж демонструє суттєве зростання обсягу продажів в органічному вираженні на рівні +7,7 відсотка.

10 листопада 2020 року компанія «Хенкель» оприлюднить свій звіт за третій квартал 2020 року.

Попередні дані щодо динаміки продажів за перші дев’ять місяців 2020 року

Згідно з попередніми даними за перші дев’ять місяців 2020 року компанія «Хенкель» зафіксувала загальний обсяг продажів на рівні близько 14,5 мільярда євро. Це означає, що загалом зміна обсягу продажів в органічному вираженні становить -2,1 відсотка.

Упродовж перших дев’яти місяців 2020 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» зафіксував зменшення обсягу продажів в органічному вираженні на рівні -6,8 відсотка. Обсяг продажів в органічному вираженні у бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» зменшився на -4,2 відсотка. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» забезпечив вельми суттєве зростання обсягу продажів в органічному вираженні, яке становить +5,8 відсотка.

Прогноз для Групи компаній «Хенкель» на 2020 рік

З огляду на динаміку діяльності впродовж перших дев’яти місяців 2020 року та припущення щодо показників діяльності в четвертому кварталі компанія «Хенкель» оприлюднила новий прогноз на 2020 фінансовий рік. Через швидке поширення пандемії COVID-19 і високий рівень невизначеності стосовно її впливу на динаміку світової економіки впродовж року 7 квітня 2020 року Правління Henkel AG & Co. KGaA вирішило  не підтримувати надалі свій прогноз на 2020 фінансовий рік, оприлюднений у річному звіті за 2019 рік.

Беручи до уваги наслідки пандемії COVID-19, у поточних прогнозах передбачено різко негативну динаміку розвитку світової економіки в 2020 році. Наш новий прогноз ґрунтується на припущенні, що промисловий попит і ділова активність у галузях, важливих для компанії «Хенкель», у четвертому кварталі будуть нижчими, ніж у попередньому році, проте суттєво не погіршаться. Вирішальним фактором у цьому разі буде показник подальшої динаміки випадків інфікування та  поширення обмежень, пов’язаних із пандемією. У зв’язку з цим компанія «Хенкель» припускає, що в четвертому кварталі 2020 року не будуть введені масштабні карантинні обмеження в ключових регіонах, що є важливими для компанії.

Беручи до уваги зазначене, компанія «Хенкель» розраховує на показник зростання обсягу продажів в органічному вираженні у діапазоні від -1,0 до -2,0 відсотка на рівні Групи у 2020 фінансовому році.

Що стосується бізнес-підрозділу «Клейові технології», на показниках діяльності якого, ймовірно, позначиться різке падіння загального попиту в промисловому сегменті та, зокрема, в автомобільній промисловості, компанія «Хенкель» очікує, що його динаміка обсягу продажів в органічному вираженні буде у межах від -5,5 до -6,5 відсотка. Для бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» на сьогодні компанія «Хенкель» очікує, що динаміка обсягу продажів в органічному вираженні перебуватиме в діапазоні від -2,0 до -3,0 відсотка. Значний спад ділової активності у сегменті послуг салонів краси, зумовлений пандемією, особливо в першій половині року, позначатиметься на показниках діяльності цього бізнес-підрозділу протягом усього фінансового року. Приріст  обсягу продажів в органічному вираженні для бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» за прогнозами компанії  становитиме від +4,5 до +5,5 відсотка.

На рівні Групи «Хенкель» розраховує досягти скоригованої рентабельності обороту (EBIT margin) в діапазоні від 13,0 до 13,5 відсотка. За очікуваннями «Хенкель» бізнес-підрозділ «Клейові технології» матиме скориговану рентабельність обороту в діапазоні від 14,5 до 15,0  відсотків, бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» – у діапазоні від 10,0 до 10,5 відсотка, а бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» – у діапазоні від 15,0 до 15,5 відсотка.

Зниження продажів у сегменті промислових продуктів та продуктів для салонів краси внаслідок пандемії чинитиме негативний вплив на показник скоригованої рентабельності обороту. Як було оголошено на початку року, компанія «Хенкель» до того ж збільшує обсяг інвестицій у маркетингову та рекламну діяльність, а також в активізацію переходу до цифрових каналів взаємодії та розвиток ІТ.

За очікуваннями, скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) при незмінних обмінних курсах буде знижуватися, ця зміна перебуватиме у діапазоні значень від -18 до -22 відсотків.


*З урахуванням одноразових надходжень,  одноразових витрат і  видатків на реструктуризацію.

Ця інформація містить прогнозні заяви, які будуються на основі поточних оцінок і припущень, що зроблені керівництвом «Хенкель АГ & Ко. КГаА». Заяви стосовно перспективи характеризуються використанням таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати» та подібних. Ці заяви в жодному разі не слід розуміти як такі, які гарантують, що ці очікування будуть точними. Показники діяльності у майбутньому та результати, вже отримані «Хенкель АГ & Ко. КГаА» та її афілійованими особами на сьогодні, залежать від низки ризиків і невизначених обставин, а тому можуть значно відрізнятися від заяв про перспективу. Велика кількість таких факторів знаходиться поза контролем «Хенкель» і не може бути оцінена наперед, як, наприклад, економічна ситуація та дії конкурентів та інших осіб, що здійснюють свою діяльність на цьому ринку. «Хенкель» не планує та не зобов’язується поновлювати будь-які заяви про прогноз розвитку компанії.

Цей документ містить – у прийнятній формі фінансової звітності, що чітко не визначена – додаткові фінансові показники, які є або можуть бути альтернативними показниками діяльності (не-GAAP-показники). Такі додаткові фінансові показники не можуть розглядатися відокремлено або як альтернатива показникам, що характеризують чисті активи «Хенкель» і фінансовий стан, чи результатам операційної діяльності, які представлені згідно з чинними вимогами до фінансової звітності в її Консолідованих фінансових звітах. Інші компанії, що відображають у звітності або описують альтернативні показники діяльності з подібною назвою, можуть обчислювати їх в інший спосіб.

Цей документ випущено лише з метою ознайомлення, він не є інвестиційною порадою або пропозицією щодо продажу будь-яких цінних паперів чи заохоченням до придбання якихось цінних паперів.

Пресреліз (198,69 KB)
Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція