Сьогодні компанія «Хенкель» оголосила про запуск комплексної глобальної програми солідарності на підтримку працівників, клієнтів і громад, які зіткнулися із глобальною пандемією COVID-19. У межах реалізації цієї програми передбачено такі заходи:
«Ми, колектив компанії «Хенкель», вважаємо своїм обов’язком допомогти подолати таку безпрецедентну ситуацію. Згідно з нашими цінностями ми маємо намір зробити свій внесок у цю справу завдяки реалізації комплексної глобальної програми солідарності, — зазначив Карстен Кнобель, голова правління Ради директорів компанії «Хенкель». — Ми згуртувалися у боротьбі з пандемією і прагнемо захистити наших працівників і зберегти їхні робочі місця, допомагаємо нашим клієнтам і надаємо підтримку громадам, у яких ми здійснюємо свою діяльність.
Я також хочу висловити подяку нашим антикризовим командам глобального та місцевого рівня, які активно діяли від самого початку поширення коронавірусної інфекції в Китаї. Ми вжили додаткових заходів до зменшення ризиків зараження наших працівників, які продовжують працювати на об’єктах компанії та підтримують її діяльність. Наприклад, ввели чітко визначені протоколи дій у разі підозри на інфікування, посилили санітарно-гігієнічні заходи, відокремили робочі зміни та зменшили кількість працівників на об’єктах, перевівши багатьох із них на дистанційну роботу у всіх можливих випадках».