- Посилює портфель професійних засобів для догляду за волоссям, придбавши бренд-лідер у своїй категорії в стрімко зростаючому сегменті продуктів догляду для кучерявого волосся
- Доповнює асортимент своєї продукції продуктом з високим інноваційним потенціалом
- Отримує доступ до привабливої моделі дистрибуції
Компанія «Хенкель» підписала угоду про купівлю компанії «Дева Перент Холдінгз, Інк.» (Deva Parent Holdings, Inc.), Нью-Йорк, США, у фонда, яким управляє «Прайвит Еквіті Груп» (Private Equity Group) корпорації «Айрес Менеджмент Корпорейшн» (Ares Management Corporation). Компанія «Дева Перент Холдінгз» є власником бренду DevaCurl, професійних засобів для догляду за кучерявим волоссям у секторі, що демонструє динамічний розвиток.
Заснована у 1994, ця компанія пропонує продукцію преміум класу, що є лідером у своїй категорії та демонструє динамічне зростання, категорії товарів для догляду та укладки всіх типів кучерявого та хвилястого волосся, що створює розширює асортимент формули для веганів та формули «вільний від». Лінійка цієї продукції включає очищувальні засоби для волосся, кондиціонери для волосся, засоби для укладки волосся, аксесуари для укладки волосся та засоби для лікування волосся. Лінійка продукції DevaCurl надзвичайно гармонійно доповнює існуючу лінійку продукції бізнес-напрямку компанії «Хенкель» Beauty Care «Косметичні Засоби». Професійна продукція преміум класу DevaCurl реалізується в США у популярних салонах. Купити їх можна також в обраних магазинах роздрібної торгівлі, таких як Ulta та Sephora, а також через систему продажів безпосередньо до споживача (D2C) та Інтернет-магазин. У 2019 році компанія очікує отримати дохід від продажу приблизно 100 мільйонів доларів, головним чином, на ринку США. Персонал компанії складає приблизно 200 осіб.
«Ця покупка є частиною нашої стратегії, спрямованої на розширення нашої позиції ринках та в категоріях, що є привабливими і мають швидку динаміку розвитку. У такий спосіб ми доповнюємо та продовжуємо розвивати свій бізнес-напрямок професійних засобів для догляду за волоссям,»- сказав Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen), Генеральний директор компанії Henkel.
«DevaCurl – один з брендів професійної продукції преміум класу для догляду за волоссям, що має найбільш швидке зростання в США. Цей бренд ідеально підходить для нашого бізнес-напрямку «Косметичні Засоби» і посилить подальше розширення нашої лінійки професійних засобів для догляду за волоссям на найбільшому в світі ринку професійних засобів для догляду за волоссям» - сказав Йенс-Мартін Шверцлер (Jens-Martin Schwärzler), Виконавчий віце-президент та керівник підрозділу «Косметичні Засоби» компанії «Хенкель».
«Ми вдячні за можливість стати партнерами першокласної команди керівників DevaCurl,» - сказав Денніс Гі (Dennis Gies), партнер «Прайвит Еквіті Груп» корпорації «Айрес Менеджмент Корпорейшн». – «Ми пишаємось тим, що підтримували цю компанію в її значному розвитку протягом цих двох з половиною років, і раді, що в особі компанії «Хенкель» вони знайшли саме того партнера, який підтримає цю компанію у подальші роки».
Угода проходить загальноприйняту стадію закриття, що передбачає отримання дозволів контролюючих органів.
Про компанію “Айрес Менеджмент» (Ares Management)
Компанія «Айрес Менеджмент» (Ares Management Corporation») (Нью-Йоркська фондова біржа: ARES) – світовий лідер з управління альтернативними інвестиційними активами, що здійснює діяльність у трьох сферах: кредит, приватний інвестиційний капітал та нерухомість. Інвестиційні групи «Айрес Менеджмент» співпрацюють для забезпечення інноваційних рішень та постійних і привабливих інвестиційних доходів для інвесторів фонду протягом всіх ринкових циклів. На 30 вересня 2019 року глобальна платформа «Айрес Менеджмент» представляє $144 мільярдів активів в її управлінні. Компанія має близько 1200 співробітників у більш, ніж 20 офісах на чотирьох континентах. Додаткову інформацію можна знайти за посиланням aresmgmt.com.
Ця інформація включає прогнозні заяви, які будуються на основі поточних оцінок та припущень, які зроблені керівництвом «Хенкель АГ & Ко. КГаА». Заяви стосовно перспективи характеризуються використанням таких слів як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «вважати», «оцінювати» та подібних. Такі заяви в жодному разі не можуть розумітись як такі, що гарантують, що такі очікування будуть точними. Показники діяльності у майбутньому та результати, які дійсно отримані «Хенкель АГ & Ко. КГаА» та її зв’язаними особами на сьогодні залишать від низки ризиків та невизначених обставин, а тому можуть значно відрізнятись від заяв про перспективу. Велика кількість таких факторів знаходиться поза контролем «Хенкель» і не може бути оцінена наперед, як, наприклад, економічна ситуація та дії конкурентів і інших осіб, що присутні на ринку. «Хенкель» не планує і не зобов’язується поновлювати будь-які заяви про прогноз розвитку компанії.
Цей документ включає – у прийнятній формі фінансової звітності, що чітко не визначена – додаткові фінансові заходи, які є або можуть бути альтернативними заходами діяльності (не-GAAP-заходи). Такі додаткові фінансові заходи не можуть розглядатись відокремлено або як альтернатива заходам чистих активів «Хенкель» та фінансового стану чи результатам операційної діяльності, які представлені згідно чинним вимогам до фінансової звітності в її Консолідованих фінансових звітах. Інші компанії, що звітують або описують альтернативні заходи діяльності з подібною назвою, можуть враховувати їх інакше.
Цей документ виданий лише з метою ознайомлення та не уявляє собою інвестиційну пораду або пропозицію продажу, або рекомендації щодо пропозиції покупки, або щодо цінних паперів.