3 трав. 2019 р.  Дюссельдорф / Німеччина

Співпраця з Ampacet задля просування до кругової економіки

Компанія «Хенкель» впроваджує чорну пластикову упаковку, що піддається переробці

Спільно зі своїм постачальником компанією Ampacet, яка є світовим постачальником маткової суміші, «Хенкель» розробляє інноваційне рішення, що передбачає застосування чорної пластикової упаковки, яка повністю переробляється. Новий пакувальний матеріал використовує альтернативний чорний колір, що не містить вуглецю, завдяки чому використані пляшки можуть бути інтегровані назад у ланцюжок вартості. Матеріал буде застосовуватися для виготовлення чорних пляшок для туалетних миючих засобів під брендом Bref починаючи з травня, а також  в інших продуктах «Хенкель» протягом цього року.

«Визнаючи, що чорні пляшки є однією з головних проблем, коли йдеться про переробку використаної упаковки, ми бажаємо взяти участь у цій розробці: новий матеріал сприятиме закриттю петлі пластикової упаковки у сталий спосіб, — зазначає Вінеет Варман, начальник міжнародного відділу розробки упаковки для спеціальних миючих засобів у складі підрозділу «Засоби косметичного догляду, прально-миючі засоби та побутова хімія» компанії «Хенкель». — Спільні дослідні проекти з розвитку всможеміх наших трьох підрозділів підкреслюють прагнення компанії «Хенкель» до переходу на екологічно безпечне пакування та створення кругового ланцюга вартості».

Рішення щодо можливості переробки чорних пластикових пляшок

Наразі завдяки використаному кольору чорна пластикова упаковка становить складну проблему для ланцюжка переробки вартості: обладнання з переробки використовують технологію, що базується на ближньому інфрачервоному (ІЧ) діапазоні для визначення пластикових матеріалів, що підлягають переробці. Оптичні датчики використовують відбиття світла для визначення матеріалу, аби адекватно сортувати його. Однак через наявність сажі чорна пластикова упаковка не може бути ідентифікована та правильно відсортована цими оптичними датчиками.

Проекти зі значним прогресом

На додаток до успішної розробки чорної пляшки, що піддається переробці, для продуктів Bref, компанії «Хенкель» й Ampacet зараз досліджують нову упаковку для різних продуктів у різних підрозділах та категоріях. За результатами випробування в реальних умовах було підтверджено придатність нового матеріалу. Cyclos-HTP, інститут, що спеціалізується на класифікації, оцінці та сертифікації вторинної переробки упаковки та товарів, підтвердив, що пляшки «Хенкель» з цим чорним кольором, що не містить вуглецю, повністю піддаються ідентифікації та сортуванню. Команди з розробки упаковки компанії «Хенкель» зараз працюють задля успішної інтеграції нового матеріалу в додаткові типи упаковки, забезпечуючи при цьому високі стандарти якості. Наступним кроком стане інтеграція переробленого матеріалу в упаковку.

«Для нас велика честь співпрацювати з «Хенкель» для підтримки кругової економіки за допомогою цього інноваційного рішення, — говорить Філіп Хюгель, менеджер Ampacet Strategic Business, Moulding. — У рамках нашої ініціативи з питань сталого розвитку наша REC-NIR-BLACK маткова суміш, що не містить вуглецевої сажі, дає друге життя чорній пластиковій упаковці, дозволяючи сканувати за допомогою технології, що базується на ближній інфрачервоній сфері спектра, для автоматизованого сортування на об'єктах відновлення. Ми раді, що можемо зробити свій внесок у переробку упаковки для знакових брендів «Хенкель».

REC-NIR-BLACK компанії Ampacet був визнаний «Інновацією товарної технології року» на церемонії присудження премій у галузі переробки пластику «Європа 2019» у квітні 2019 року.

Внесок у заплановані показники компанії «Хенкель» з упаковки

Розробка чорної пластикової упаковки, що піддається переробці, є ще одним кроком компанії «Хенкель» у напрямі реалізації її стратегії та показників упаковки: до 2025 року 100% упаковки компанії піддаватимуться вторинній переробці, повторному використанню або компостуванню*. До 2025 року «Хенкель» також хоче збільшити частку переробленого пластику до 35% для своїх споживчих товарів у Європі. Для того щоб заохотити інновації в розробці упаковки та знайти ефективні рішення, що піддаються реалізації у великих масштабах, «Хенкель» бере участь у кількох партнерських і міжгалузевих ініціативах: наприклад, компанія є членом Нової економіки пластиків (NPEC), яка є членом-засновником Альянсу з припинення пластикових відходів (AEPW) та партнером соціального підприємства Plastic Bank.

Детальнішу інформацію про прагнення компанії «Хенкель» до екологічно безпечного пакування можна знайти на сайті henkel.com/plastic.


* За винятком клейових продуктів, де залишки можуть впливати на придатність до переробки або забруднювати потоки переробки.


Про компанію Ampacet
Маючи 25 виробничих об'єктів, розташованих у 18 країнах, корпорація Ampacet є глобальним лідером у виробництві маточних сумішей та пропонує найширший асортимент спеціальних кольорів, спеціальних ефектів, чорних, білих і спеціальних маточних сумішей для гнучкої та жорсткої екструзії. Компанія прагне досягти стійкого зростання та прибутковості шляхом розробки інноваційних, економічно ефективних та екологічно безпечних рішень для поліпшення візуальної привабливості, функціональності та продуктивності пластику поза встановленими межами. Із штаб-квартирою в Таррітауні, штат Нью-Йорк, корпорація Ampacet налічує понад 2000 співробітників у всьому світі та має технічні центри і центри розробки кольорів, а також виробничі об'єкти по всій Америці, Азії та Європі. Для отримання додаткової інформації відвідайте ampacet.com.



Олена Андрощук Керівник відділу корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні Київ, вул. Петра Сагайдачного, 1 +38-044-247-51-00 elena.androschuk@henkel.com Завантажити візитну картку Додати до Моя Колекція