«Хенкель» в Україні входить до трійки найкращих компаній рейтингу сталого розвитку, організованого командами журналів «Гроші» та «Корреспондент» у партнерстві з мережею Глобального договору ООН. Крім того, майже сорок компаній надали інформацію для участі в рейтингу щодо своїх ключових екологічних і соціальних проєктів, а також проєктів у сфері корпоративного управління (ESG). Корпоративна політика ESG компанії «Хенкель» базується на 17 цілях сталого розвитку ООН.
«Хенкель» в Україні отримав третю найвищу оцінку в цьому рейтингу в таких секторах:
«Це рейтинг українських компаній зі сталого розвитку, який був розроблений і проведений командами журналів «Гроші» та «Корреспондент» у партнерстві з Мережею Глобального договору ООН в Україні. Під час складання рейтингу були вивчені та враховані: антикорупційні політики та практики компаній; система навчання антикорупційним процедурам і практикам; ситуація з гендерним балансом у вищих органах управління; середній рівень зарплат без урахування топскладу; набір ключових соціальних програм і обсяги їхнього фінансування; обсяги фінансування енергомодернізації та динаміка скорочення вуглецевого сліду», — так описали методику оцінювання та критерії укладачі рейтингу.
«Методика рейтингу відображає реалії світової економіки й акцентує на показниках, які мають стати пріоритетними і для українських бізнесів», — прокоментувала рейтинг і його результати Аліна Коновальченко, менеджерка з розвитку партнерств ГД ООН в Україні.
«Це закономірна оцінка зусиль «Хенкель» в Україні, адже цінності сталого розвитку лежать в основі стратегії сталого зростання компанії у гармонії із довкіллям, соціальними партнерами та стейкхолдерами. Henkel — одна із перших глобальних компаній, що були основоположницями корпоративного руху за відповідальний сталий розвиток, який не шкодить довкіллю та дозволяє зберегти нашу планету для нащадків. Цьогоріч компанія оприлюднила вже 30-й річний звіт про досягнення й успіхи з реалізації стратегії сталого розвитку. Нам дуже приємно, що журналісти та громадськість все більше уваги приділяють кращим корпоративним практикам зі сталого розвитку», — прокоментувала рейтинг Олена Єфремова-Курсік, президент «Хенкель» в Україні.
З 1992 року Henkel однією з перших у світі реалізовує стратегію сталого розвитку, спрямовуючи зусилля на захист довкілля та розв’язання широкого кола інших завдань для успішної діяльності компанії у майбутньому, серед яких забезпечення високих стандартів і сприяння соціальному прогресу.
«Хенкель» особливу увагу приділяє протидії кліматичним змінам і захисту довкілля та має у цьому напрямку чіткі цілі й досягнення:
Добре відомі бренди світового лідера у галузі виробництва косметичних засобів і товарів для догляду за домівкою, вже сьогодні мають таку «відповідальну» упаковку:
У межах досягнення цілей сталого розвитку в Україні, де Henkel має чотири заводи з виробництва продукції, також реалізовано низку інновацій: